99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Carla- klart du kan ha en tajt klänning. Är jättefint på gravida tycker jag :)
Strumpan- hinner du inte äta kan du skicka hem pajen till mig!! ;)
Carla- klart du kan ha en tajt klänning. Är jättefint på gravida tycker jag :)
Strumpan- hinner du inte äta kan du skicka hem pajen till mig!! ;)
Mm får hoppas han kommer ut av pajen . Annars får du ta med och bjuda på BB hehe!
Vet du hur läget är i Malmö nu? Det var fullt upp i HBG idag så jag kom knappt in. De trodde de skulle sätta igång mig idag men jag var ju bara där för TUL haha
Ystad har ju väldigt bra rykte. Så blir säkert toppen :) men skönast att inte behöva åka så långt!
Då fick du njuta av din paj iaf.
Envisa barn kom nu :)
Mammamu, super skumt att tappen inte var påverkad. Men skönt att allt var bra!
Strumpan- mm gott med nutella. Har hemmagjord nutellaglass i frysen som ska intas senare idag *mums*!!!
Jag fick hinnsvepning 36+6 och det hjälpte tydligen inte. Nästa blir 37+6 så om fyra dagar!
Jag vet inte om du behöver ha öppnat dig :/. Jag var öppen 2 cm. Tror säkert du också börjat det är ju vanligare bland omföderskor.
Har köpt choklad till förlossningen men då kanske jag ska äta det nu istället ;)
Börjar nästan bli så desperat att jag ska gå och köpa en ananas men svider ju så på tungan att äta det och är nog en myt ändå! Så jag låter nog bli
Carla300- har du haft känningar vid dina andra barn? Eller har det börjat pang bom?
Tycker väntan är lika jobbig när jag hade 30 dagar kvar som nu 15 dagar. Känns ju som en evighet vilket som ;)
Carla300- hoppas du slipper gå över 14 dagar iaf! Men de kanske kommer tidigare för var gång :). Min son kom 40+6.
Jjag är lite osäker på om min slempropp börjat gå (eller måste hela komma på samma gång) har varit lite som gult snor på pappret eller i en manetkonsistens (ursäkta äckelfaktorn) men det är så lite så kanske bara är en äcklig flytning. Haha som sagt ursäkta äckelfaktorn!
Hur har era slemproppar sett ut om jag får fråga? :)
Ska till Bm imorgon och få en ny hinnsvepning. Sist hade jag lite värkar efteråt och blödde lite på kvällen så hoppas det har gjort någon skillnad :). Återstår att se!
I natt hade jag väldigt mycket sammandragningar. Tror jag :-/... Kan vara som jag drömt också haha. Inget idag iaf!
Här har sonen fått feber. Så vore väl typiskt om bebis kommer nu :-/
Är det så att pojkar brukar komma senare än flickor? För det stämmer på de flesta jag vet!
Envisa killar asså :)
Nix inget här heller. Tror nog att bebis har fått för sig att den har hittat ett permanent boende. Måste ha en väldigt trevlig livmoder, varm och fint inred eller nått
Har lämnat in om vräkning men det verkar inte gå fram!
Kämpa på mammor!!!