Inlägg från: Stora My |Visa alla inlägg
  • Stora My

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Välkommen! Detta är en gammal tråd (snart 2 år) men det finns några gravida här. Jag har en 4 månaders gosse här hemma. Mår du bra? Har ni kollat kön eller vill ni få en överraskning? Skönt med semester snart.

• Stora My

Det gick bra men snabbt. Han föddes15 minuter eefter att vi kommit fram. Phu! säger jag bara. Var orolig jag skulle föda i bilen. Så här i efterhand kan jag ju skratta åt det men just då var det allt annat än det.

• Stora My

Men åh så kul! Det blir säkert jättebra! Dit ville jag också åka när jag var liten.

• Stora My

Livet är bra. Ibland är man smidig och allt går som en dans. Ibland går det helt åt skogen. :-/ Tycker det ska bli skönt med sommarlov nästa vecka, slippa skjutsa och hämta men jag tror de två större kommer klättra på väggarna. Maken jobbar en vecka in i juli så vi får roa oss själva.

Hur går det för dig?

• Stora My

Nej de övriga har nog varit mer normala. Det här var nu fjärde förlossningen och vi har en bit att åka till BB. Kändes hanterbart hemma men när väl åkte så drog det igång i bilen.

Bulanoch Smulan78 skrev 2015-06-06 18:58:02 följande:

Oj har alla dina förlossningar gått så fort?

• Stora My
    fru mia skrev 2015-06-06 22:07:20 följande:

De går bra här med. Maken reser en del i jobbet så det gäller att sänka sina krav på vad som ska hinnas med...

Har dina två äldsta mycket fritidsaktiviteter?

Tänkte mina ville träna fotboll men icke. Så då väntar vi till nästa år istället.
  • Stora My
    MistletoeGirl skrev 2015-06-07 11:23:12 följande:

Vad kul att tråden lever kvar och är från när jag väntade dottern, som var beräknad 4/9-2013, hon kom 7/9-2013. Är gravid igen och är beräknad till 5/9-2015, så blir spännande att se när bebis kommer :)

Så roligt träffa en till "gamling". Grattis till nya graviditeten och vad roligt bf är nästan prick som dotterns födelsedag. Min son föddes 6 september -13.
  • Stora My

Här är det bra. Vi har sommarlov och har haft en fin Midsommarhelg med sol och värme. Maken jobbar två veckor till sen väntar lediga "lata" dagar tillsammans. Vi har ju som jag tidigare nämnt inga särskilda planer men så började vi klura lite om vi skulle åka en sväng till Stockholm, kanske gå på Gröna lund. Vi får väl se hur det blir.

Hoppas ni får fina lediga dagar tillsammans med familjen i sommar.

Sarah: spännande! Det är ju inte så länge kvar nu.

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?