Inlägg från: Stora My |Visa alla inlägg
  • Stora My

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Min kille har fått feber som reaktion på vaccinet. Tempat några dagar och än är han trött, fast det är nog för att han vaknar så tidigt pga ljuset. Någon av era små som fått humör på sistone? A har som 2-års trots, utbrott, kastar saker och skriker. Jobbigt nu, men fasen ska ju igenom.

• Stora My

Här är det jag som blir dragen i håret eller klösen (hänt nån gång ). Tur syskonen än så länge slipper.

• Stora My

Glad Påsk!

Hoppas ni får en fin helg. Jag har precis varit på ppromenad med en kompis. Härligt! Nu ska jag baka inför stora Påskmiddagen imorgon. Vi blir 13 personer här hemma hos oss. Syrran fixar efterrätten. ????

• Stora My

Middagen gick bra och var mycket trevlig. Igår var vi ute solen, grillade korv och umgicks med vänner. Idag städar jag i en garderob.

Fru mia: Å jag vill också ha en Frost tårta. Blev tjejen nöjd? Här firade vi 5 - åringen förra helgen med flaggor på tårtan.

Oldy: skönt det är bättre med illamåendet denna gång och kul se den lille. Ska ni sen fråga kön på rulle?

• Stora My

Men å Sara. Så kul!

Det är bra här. Liten är 3 månader nu och skrattar och ler för fullt och försöker lekgymma.

• Stora My

7-års kalas! Vart tar tiden vägen? En nöjd kille som bla fick fotboll och fotbollsmål.

Håller med att den här tiden är fin. Våren i full gång och hela sommaren framför sig.

Hoppas det är bra med er allihopa.

• Stora My

Å dit ville jag åka när jag var liten.

Vi har bestämt det blir mera lugnt i sommar. Vi ska mest vara hemma och i stugan. OM vi vinner pengar på lotto så bokar jag direkt en utlandsresa i höst. Just nu regnar det, så trist!

• Stora My

Hi Hi. Man får vara påhittig.

JAg fick en ros och trädgårdstidning samt egengjort morsdagskort från barnen. Blev så glad så!

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?