99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Hur går det Sara? Har du fortfarande ont?
Hur går det Sara? Har du fortfarande ont?
Tack hörni!
Insåg igår kväll att det nog var svullna lymfkörtlar jag haft ont i, och det är ju inte så konstigt när jag har nåt skräp i kroppen. Börjar bli bättre nu efter nästan en vecka med först magsjuka och sen hög feber, blä... Min käre make har varit toppen och stannat hemma, och det viktigaste av allt är att Tor hållit sig frisk!
Nästa helg är det dags för Evelins något försenade dop. Tänkte ge mig på att baka en våningtårta med sockerpasta utan på men vad kan man ha i? Enda jag kommit på hittills är vaniljkräm & hallon/grädde. Har ni haft dop, vad bjöd ni på för smaskigt?
Hon säger MAMMA ???
Ja det var så fint! Egentligen skulle min äldsta sjungit "ett barn är fött på denna dag" också, efter blinka lilla stjärna frågade prästen om det inte var någon mer sång & då ropade min snart 4 åring HJULEN PÅ BUSSEN!!! =)
Jag har fått ett nytt jobb ;) trodde jag aldrig som 3 barns mamma :)
Som tandsköterska. Jobbade där för 4 år sedan men slutade för de inte funkade med arbetstider & dagis. Men nu ville dom att jag skulle komma tillbaka & lockade med högre lön, bättre arbetstider & så får jag jobba delegerat med roligare arbetsuppgifter än jag har på mitt nuvarande jobb =) Har ju saknat dom också sen jag slutade. Hur känns det att flytta då Sara? Du kommer säkert få nytt jobb!
Fru mia: grattis till nya jobbet. Kul du fick bra villkor.
Sara: spännande med flytt och ny stad. Hur mycket närmare familjen blir det?
Sara: skönt ni kommer så mycket närmarme. Minns du sa det var rätt långt när ni skulle hem sist, var det till jul kanske.