• fru mia

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Stumpan84 skrev 2013-08-15 10:34:40 följande:
    Haha skicka du med posten eller ups?

Posten ;)
  • fru mia
    MammaMu74 skrev 2013-08-16 23:18:49 följande:
    Fru Mia: Hemma igen!! Ingen är gladare än jag :) Fick komma hem igår efter att läkaren "friskförklarat" mig... Enligt henne är tappen inte påverkad alls?! Fattar fortfarande ingenting och det känns tråkigt att förlossningar inom samma län baktalar varann... Kontaktade FL hemma i Nyköping och ska in på koll om drygt en vecka igen, vilket E-tuna ej tyckte var nödvändigt. Det känns bra! Men nog pratat om mig nu, GRATTIS Fru Mia till er lilla prinsessa!! Skönt att allt gick bra :) Tänkte faktiskt på dig när jag var inne på FL, riktigt häftigt att vi var där samtidigt! Hoppas att febern ger med sig nu så ni får åka hem med er lilla skatt! Då får vi se vem som står på tur ;) Det verkar röra på sig i tråden och vara dax på lite olika håll... Ett stort lycka till alla goa i tråden!! Jag har bestämt mig för att vänta med FL ett tag till iaf ;) Kram!

Vad skönt! Hoppas e-Tuna har rätt den här gången men bra av Nyköping att följa upp! Hade en superbra barnmorska på förlossningen i nyk som egentligen jobba i e-Tuna men gick in extra. Vi har fått komma hem & alla mår bra :)
  • fru mia
    Stumpan84 skrev 2013-08-17 08:19:17 följande:
    Min frukost idag består av nutella... Why? För jag blir så jävla deppig av all start och sen stopp :'( Någon här inne som har fått hinnsvepning?

I söndags tror jag de så köpte jag en paradis ask & vräkte i mig själv & i måndags bakade vi negerbollar sen kom värkarna & på natten åkte vi in så choklad måste vara jäkligt bra :)
  • fru mia
    Stumpan84 skrev 2013-08-17 09:13:59 följande:
    Jääääklar jag ska ösa i mig choklad då!

Den bästa medicinen som finns för kropp & själ :)
  • fru mia
    Stora My skrev 2013-08-17 11:51:02 följande:
    Visste inte att choklad kan sätta igång. Låter ju bra i fall att. Jag älskar choklad och kan äta hur mycket som helst. Idag nedräkning - 3 veckor till bf. Har inga förvärkar för fem öre och bebisen sparkar och bökar på. Men tror ju de började 1 kanske 2 veckor innan sist.

De kanske inte är vetenskapligt beprövat men väldigt gott, man får dock passa sig för ett livslångt beroende ;)
  • fru mia
    Mammaspärlaa skrev 2013-08-17 19:25:14 följande:
    Hmm täta värkar som gjorde svinont vid tretiden, började med att jag mådde jätteilla och det molade som bara den i mage å rygg. Fick ont ca 30-60 sek ca 5 st ggr på en kvart. Blev jättebajsenödig ( ursäkta info ) och gick på toa.. Fick en lika dan värk till- shit hade glömt hur ont det gjorde... Och nu är allt som bortblåst... Inte en värk i sikte och inga känningar alls:( plockar fram en påse godis istället....

Vad spännande!!!! Hoppas de sätter fart :)
  • fru mia
    Zayco skrev 2013-08-20 17:38:45 följande:
     I lördags kom min lilla flicka Nästan två veckor tidigare än beräknad födsel. 3014g och 45 cm ren kärlek

Stort grattis till flickan Zayco!!!!!
  • fru mia
    oldy skrev 2013-08-21 16:55:24 följande:
    Vad många det är som fått sina bebisar innan BF. Ska inte det vara ovanligare?

Min första kom i v 38+5 Alla sa att med första går man över så jag var inställd på de. Andra & tredje kom i 38+0 båda två.
Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?