MammaMu74 skrev 2013-08-16 23:18:49 följande:
Fru Mia: Hemma igen!! Ingen är gladare än jag :) Fick komma hem igår efter att läkaren "friskförklarat" mig... Enligt henne är tappen inte påverkad alls?! Fattar fortfarande ingenting och det känns tråkigt att förlossningar inom samma län baktalar varann... Kontaktade FL hemma i Nyköping och ska in på koll om drygt en vecka igen, vilket E-tuna ej tyckte var nödvändigt. Det känns bra! Men nog pratat om mig nu, GRATTIS Fru Mia till er lilla prinsessa!! Skönt att allt gick bra :) Tänkte faktiskt på dig när jag var inne på FL, riktigt häftigt att vi var där samtidigt! Hoppas att febern ger med sig nu så ni får åka hem med er lilla skatt! Då får vi se vem som står på tur ;) Det verkar röra på sig i tråden och vara dax på lite olika håll... Ett stort lycka till alla goa i tråden!! Jag har bestämt mig för att vänta med FL ett tag till iaf ;) Kram!
Vad skönt! Hoppas e-Tuna har rätt den här gången men bra av Nyköping att följa upp! Hade en superbra barnmorska på förlossningen i nyk som egentligen jobba i e-Tuna men gick in extra. Vi har fått komma hem & alla mår bra :)