• fru mia

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

[quote=70588755][quote-nick]fru mia skrev 2013-07-26 19:13:47 följande:[/quote-nick][/quote] Konstigt de blev när jag citerade!!!!!! Bara sista skrivet av mig...knasigt!

• fru mia

Stumpan84: Är också i 35+2 idag men har BF 27/8, visst hade du 31/8? Räknar jag fel?

• fru mia

Aha! Va synd, hoppades att jag räknat fel & fick hoppa fram några dagar ;)

• fru mia

Ja precis! De är egentligen bara psykiskt :) bebisen kommer när den vill oavsett :)

• fru mia

Ja känner ju att de finns ett slut graviditeten... med skräckblandad förtjusning :)

• fru mia

Förra gången hann jag inte få nån annan smärtlindring än lustgas & nålar i örat... får jag chansen kommer jag absolut ta bedövning! Den där som beskrevs tidigare i tråden, inte ryggbedövningen. Mammamu: blir tvungen att hänga kvar här när bebisen kommit, spännande att följa alla :)

• fru mia
    MammaMu74 skrev 2013-07-29 08:06:32 följande:
    Vid min förra förlossning tog jag ryggmärgsbedövning och jag känner mig jätte nöjd med den och tar den gärna igen :) Använde även lustgas men fick den aldrig att fungera på ett bra sätt... Får man till den rätta knycken så kommer man nog långt med den men jag är öppen för förslag, har ni något annat att rekommendera? ;)

De var någon i tråden som rekommenderade pcb (livmoderhals bedövning), den ska jag fråga efter.
  • fru mia

Va hos bm i dag, sa att alla sjukhus inte kan erbjuda pcb :( beror lite på vilka som jobbar...värkar i natt som gjorde helsikes ont men gav sig av Alvedon.. den lilla har i iallafall fixerat sig :)

• fru mia

Spännande!!

Stumpan84 skrev 2013-07-30 16:16:17 följande:
    Idag fick jag en liten blödning.. Troligtvis slemproppen som har släppt... Får vi väl se om något mer händer :-P

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?