• fru mia

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Tack snälla ni :) hoppas hoppas de fortsätter! Stumpan 84: ska jag skicka lite smärta ;)

• fru mia

2013 08 13 kl 08.13 föddes våran dotter :) vi mår alla bra :) passar dom smärtsamma värkarna vidare..... till stumpan 84 kanske?

• fru mia

Tack så mycket!!! Oldy: man vet aldrig, kanske dags för dig snart ! Spännande :)

• fru mia
    oldy skrev 2013-08-13 20:24:32 följande:
    Blodblandad flytning igen, i trosan, inte bara när jag torkar mig. Har mensvärk som kommer och går i rygg, ljumskar, i vaginan och några i höfterna.  Doktorn sa igår att så länge man inte blöder massor så är det lugnt. Ska jag bara låta det vara då och se vad som händer? Vill inte ringa för minsta lilla..  

Låter som när mitt startade! Innan värkarna kom igång ordentligt..
  • fru mia

Mensvärksliknande på morgonen. Kändes nästan som att jag redan fött barn, blodblandad flytning ca 14 tiden. Värkar från kanske 16 fast med 30 min intervall första timmarna. Åkte till förlossningen ca 03.

• fru mia
    Stumpan84 skrev 2013-08-13 22:51:28 följande:
    Två färdknäppar med nån timmes mellanrum och imorgon ska jag storhandla! Fatta piken unge! :-P

Ha ha!!!! Hoppas de drar igång!
  • fru mia
    MammaMu74 skrev 2013-08-14 20:36:14 följande:
    Hello everyhopa! Skulle på vanlig rutinkontroll hos BM igår och påtalade att jag hade haft SD som kändes av (är i v 32) hon skickade mig till ett överfull förlossning som var gulliga att kolla upp mig... Vid UL konstaterades det att tappen endast var 0,5 till 1 cm! Två läkare kollade och det blev liggande tranport och blåljus till Eskilstuna då vi inte har ngt prematur avd i Nyköping. Blev ordinerad sängvila med undantag för toabesök. Imorse gjordes att nytt UL och det konstaterades att tappen var 3,5 cm?! Jag fattar ingenting... Nu ska en ny bedömning göras imorgon så fortsättning följer...

Oj! Hoppas de ordnar sig & allt går bra! Lite coolt att vi var på samma sjukhus samtidigt! Vi fick flytta över till bb direkt från förlossningen just för de var helt fullt. Är kvar fortfarande pga gbs:en, lillan hade feber vid kontrollen... typiskt...
  • fru mia
    Stumpan84 skrev 2013-08-14 22:04:38 följande:
    Idag var vi på ett sista UL! Gossen väger nu 2982 gram och klassas som normal graviditet! Har haft regelbundna sd hela dagen som sen försvann och magen började tömma sig rejält! Tror nog gossen kommer innan helgen är slut!

Åh vad spännande!!!!
  • fru mia
    Stumpan84 skrev 2013-08-14 22:21:14 följande:
    Jepp! Jag tackar för sammandragningarna du skicka

Varsågod ;) Stora my: Hon verkar må bra :) märks inte att hon har feber annat än på termometern :) Hoppas vi får åka hem i morron!
  • fru mia

Vad roligt att de börjar hända lite nu! Stumpan84: lugnet före stormen vet du... skickade förlossningsvärkarna också men de va lite längre leveranstid än dom andra men dom är påväg ;)

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?