99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Jag har gjort sån röntgen då första barnet föddes med snitt och för att se om det var möjligt med vaginal nästa pång.
Hur går det, Oldy? Är det nån bebis på gång?
SaraH 2 ja vad är oddsen för det? Hahaha det är inte så mkt man kan göra åt det! Har börjat få sammandragningar igen dom går ut över ryggen ... Får se vart det tar vägen :)
Hur känns det för dig?
15.51 kom min fina lilla dotter! Allt gick bra och trots att hon är 10 dagar tidig så väger hon 3872 gram & 50 cm lång.
Världens finaste lilla bebis! <3
4.27 igår föddes vår gosse efter bara 3 fjuttiga timmar på förlossningen :-P
I natt har jag vaknat flera gånger av kraftiga sammandragningar. De har känts ordentligt men inte gjort ont. Jag har säkert haft sammandragningar tidigare men aldrig vaknat av dem. Känns lite pirrigt. Nu jobbar livmodern på, inte så länge kvar.
Sara: hur gick det idag på tul?
BF+1. Så har man börjar på övertid då. Ingenting här förutom att jag har sovit dåligt. Har varit rastlös i kroppen och inte hittat någon bekväm sovställning... Så går det när man sover på dagen och inte är tillräckligt trött på natten.
Imorgon fyller min lillasyster år så då får bebisen gärna stanna inne. Drömde om förlossningen inatt. Första gången jag gjort det! Fick mig inte att längta mindre...
Har också varit hos BM idag, rumpan har trängt ner sig i bäckenet och fixerat sig. Så det är därför det värker och trycker så i underlivet.