• SoMa72

Vi som har eller ska börja med Pergotime i Maj 2013 och vill följas åt :)

Irmeline, trist
    Men jag fick ju plus nu, utan pergo, så då håller vi tummarna för att det blir så för dig oxå!

• SoMa72

Tack för era grattis!

Jag fick inte heller nån ÄL på dubbelkur Men som sagt, den här gången tog det sig utan pergo.

Har tid för vul 13 sep, får se om det finns nåt lite pyre därinne då, känner mig synnerligen ogravid.

Håller tummarna för att ni får ÄL snart och blir gravida.

• SoMa72

Hej tjejer!

I fredags var jag på vul och fick se ett tickande hjärta!  Dessutom var det utan Pergo, hade ju uppehåll under sommaren. Det finns hopp!  Vid två av de senaste pergokurerna fick jag inte ens äl, så då är det extra skönt att det tog sig ändå.    

♥ ♥ ♥ Alice 18 mar 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Primolut88 skrev 2013-09-16 15:08:52 följande:

Ååå Grattis SoMa!!

Tack!
    PCO85 skrev 2013-09-16 16:02:01 följande:

GRATTIS!!! Alla solskenshistorer ger verkligen hopp! Imorgon ska jag börja med min första Gonal-F spruta, känns pirrigt för att se om det kommer funka. Har tid nästa vecka på dag 9 för UL. :)
    Tack! Håller tummarna för att det ser bra ut på UL, vilken dag ska du dit?
  • SoMa72
    Primolut88 skrev 2013-09-19 08:13:24 följande:
    Jaha igår kom mensen.. Det är vi bara att försöka igen..
    Skitkropp! Rynkar på näsan 
    Då håller vi tummarna för nästa månad istället! {#emotions_dlg.flower}

Kram  
  • SoMa72
    mylady skrev 2013-09-19 20:36:34 följande:
    Soma72: vet inte riktigt när BIM är eftersom mina senaste månader inte varit Äl. Och månaden innan denna fick jag ta provera för att få igång det.

Men är på cd 22 idag. Så till nästa helg borde jag nog ha BIM senast tror jag.

Börjar med pergo redan dag 3 i cykeln
    Ihh, vad spännande! Då vet du säkert vid den här tiden nästa vecka
  • SoMa72
    snosan skrev 2013-09-22 12:50:06 följande:
    Jag sitter här i v 20 med en livlig liten flicka i magen :D
    Tog massa träning och 6 omgångar med pergotime innan
    vi lyckades skapa denna söta lilla sak ! <3

Jättegrattis! :D
  • SoMa72

Håller tummarna för att det ser bättre ut ned ökad dos nästa vecka!

• SoMa72

Håller tummarna, mylady! Om du är på tidigast ÄL+9 så avvakta åtminstone två dagar till innan du börjar testa, alla får ju inte plus före BIM och då är det synd att börja jättetidigt och bli besviken i onödan

• SoMa72

Var på vul nr 2 igår, bebben var 25 mm och låg och vinkade till mig, lycka!!! Och detta UTAN pergo, trodde jag aldrig... Tre kurer som inte gav nåt och sen tog det sig utan som sagt.

• SoMa72

Då tycker jag du ska testa! Tycker dina symptom låter lovande...

• SoMa72

Nej mylady, beklagar... Ge inte upp! Nästa gång går det kanske?
    Kram!

• SoMa72

Man får vara lite deppig ett tag, sen är det bara att köra igen.
    Jag hade fyra missfall på raken innan dottern, väldigt jobbigt, men jag gav inte upp...
    Pepp, pepp

• SoMa72
    mylady skrev 2013-10-01 08:37:20 följande:
    Jag blir verkligen förstörd dagen då mensen kommer :/ men bara en dag eller två. Sen rycker jag upp mig. Det är lustigt hur man helt plötsligt har hopp och förväntan igen.

Dag 3 idag. Pergostart. Andra gången dubbeldos o femte med pergo.
    Heja, heja! Måtte det ta sig nu...
  • SoMa72
    PCO85 skrev 2013-10-03 10:11:03 följande:
    Halloj! Nu är jag på dag 17 med spruta och fjärden dagen med ökad dos. Men jag har en fråga till er. Jag har molande värk till och från och lite ont i magen. Sen har det börjat komma vita flytningar sedan jag började med ökad dos. Kan det vara så lyckosamt att jag äntligen svarar på behandligen och har tillväxt? Hur kände ni er när det började växa till sig? Fick ni ökade flytningar? (jag har knappt haft några flytningar alls innan vi ökade dosen i måndags) Jag ska på återbesök på måndag morgon igen, så då får jag väl veta, men jag blir lite nervös att flytningarna ska vara något negativt.

Låter mer positivt med flytningarna tycker jag... Håller tummarna!
  • SoMa72
    PCO85 skrev 2013-10-07 07:29:42 följande:
    Halloj/God morgon! Nu har jag precis varit hos DR. G. Jag har ett litet ägg på tillväxt, på ca.10. Ska öka dosen från 75 till 100, mån,tis,ons och torsdag. Sen ska jag tillbaka på fredag. Känns kul att ett ägg vill växa till sig i alla fall. :) Jag frågade om flytningarna och det kan tydligen vara så när hormoner stiger i kroppen och är helt normalt. Men vilket jäkla värk jag hade igår! :P Så nu är det bara att hålla tummarna för att ägget vill växa på sig under veckan.
    You go, girl!!! Heja lilla ägget, väx nu!
  • SoMa72
    {#emotions_dlg.flower}PCO85 skrev 2013-10-10 12:05:22 följande:
    Jag har fått mens :(( Känns som man dör lite innombords. Men ska dit imorgon i alla fall och fråga hur vi gör nu. Besvikelse AB.

Nej, skit också! Håller tummarna för nästa månad, gumman!
Svar på tråden Vi som har eller ska börja med Pergotime i Maj 2013 och vill följas åt :)