Vi som har eller ska börja med Pergotime i Maj 2013 och vill följas åt :)
Irmeline, trist
Men jag fick ju plus nu, utan pergo, så då håller vi tummarna för att det blir så för dig oxå!
Irmeline, trist
Men jag fick ju plus nu, utan pergo, så då håller vi tummarna för att det blir så för dig oxå!
Tack för era grattis!
Jag fick inte heller nån ÄL på dubbelkur Men som sagt, den här gången tog det sig utan pergo.
Har tid för vul 13 sep, får se om det finns nåt lite pyre därinne då, känner mig synnerligen ogravid.
Håller tummarna för att ni får ÄL snart och blir gravida.
Hej tjejer!
I fredags var jag på vul och fick se ett tickande hjärta! Dessutom var det utan Pergo, hade ju uppehåll under sommaren. Det finns hopp! Vid två av de senaste pergokurerna fick jag inte ens äl, så då är det extra skönt att det tog sig ändå.
Grattis till ÄL! Nu hoppas vi på plus vid BIM, när är det?
Håller tummarna för att det ser bättre ut ned ökad dos nästa vecka!
Håller tummarna, mylady! Om du är på tidigast ÄL+9 så avvakta åtminstone två dagar till innan du börjar testa, alla får ju inte plus före BIM och då är det synd att börja jättetidigt och bli besviken i onödan
Var på vul nr 2 igår, bebben var 25 mm och låg och vinkade till mig, lycka!!! Och detta UTAN pergo, trodde jag aldrig... Tre kurer som inte gav nåt och sen tog det sig utan som sagt.
Då tycker jag du ska testa! Tycker dina symptom låter lovande...
Nej mylady, beklagar... Ge inte upp! Nästa gång går det kanske?
Kram!
Man får vara lite deppig ett tag, sen är det bara att köra igen.
Jag hade fyra missfall på raken innan dottern, väldigt jobbigt, men jag gav inte upp...
Pepp, pepp
Håller tummarna för positivt test på söndag, Primolut88!
Håller tummarna för att den håller sig borta!