• SoMa72

Vi som har eller ska börja med Pergotime i Maj 2013 och vill följas åt :)

Tror ni jag har haft äl den här månaden? Obestämd Kände mig helt uppblåst och svullen överallt, det gjorde jag inte förra månaden när jag hade starkare test, men utebliven äl...
    ♥ ♥ ♥ Alice 18 mar 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Clara85 skrev 2013-07-10 11:37:15 följande:
    Hej Alice,

Jag tycker helt klart det ser ut som om du haft äl-stegring, verkar vara tydligast 5/7?  håller tummarna!! 

Tack! Hoppas du har rätt... Jag får inte nån ny pergo under sommaren och jag skulle inte våga ta utan koll med VUL. Håller tummarna för dig om du kör på en ny kur, annars håller jag tummarna för att det tar sig utan. {#emotions_dlg.flower}

Ps. Alice är min dotter som föddes i mars 2012, det som står i fotnoten.    
  • SoMa72

Åh, jag skulle haft BIM 18:e, men om ÄL var 6:e så har jag det 20:e skulle jag tro... Då har vi nästan samtidigt.

• SoMa72

Oj, har glömt att uppdatera... Jag fick mens 18 jul Rynkar på näsan 
    BIM 15 aug, får se om det blir nån äl den här månaden.

Tummar hålls för alla som behöver det! {#emotions_dlg.flower}

• SoMa72
    Irmeline skrev 2013-08-09 21:00:57 följande:
    Bra kdbo! Kör på varannan dag redan nu! :)

Pos äl test idag och mannen borta hela dagen till imorn mitt på dan, typiskt!! Fick till det igår och hoppas få till det när han kommer hem imorn, hoppas det räcker...
    Det räcker alldeles säkert, de brukar ju kunna leva i flera dar, de små simmarna.,
  • SoMa72
    NonnoE skrev 2013-08-10 13:08:03 följande:
    Fortfarande ingen mens, men inte vågat testa.. Rädd att det bara är proveran som spökar.. :/

Hopps det är nåt där!
  • SoMa72
    Irmeline skrev 2013-08-12 10:54:52 följande:
    Hur går det själv, var i cykeln är du? Tror jag är på ÄL+2 idag, kändes som det lossade i lördags, och ser lite ut som det på FF också.

Fick aldrig några starka utslag den här månaden, så jag är ytterst osäker om om jag haft ÄL, kände lite smärtor ¨på ÄL+3-4 (om jag nu som vanligt skulle ha haft ÄL på dag 14), så då är BIM kanske senarelagt till 17-18 aug istället för 15:e aug? Känner inget nånstans hur som helst. Får nog sikta på plus i september och hoppas att det tar sig under semestern.,
  • SoMa72
    Irmeline skrev 2013-08-12 14:33:16 följande:
    SoMa: men då är det kanske testdags snart ;)

Ja, fast jag tänker nog hålla mig till helgen om inte mensen kommer på torsdag
Svar på tråden Vi som har eller ska börja med Pergotime i Maj 2013 och vill följas åt :)