Vi som har eller ska börja med Pergotime i Maj 2013 och vill följas åt :)
Fråga dem varför och säg att andra du vet fått köra fler kurer och dubbelkurer. Då kanske du också får det?
Inne på pergokur 2 och tycker inte jag får några ÄL-flytningar. förra månaden såg jag inga, denna månad är jag på dag 21 (fick ÄL dag 22 förra gången) och ser inga nu heller. Vet att det kan vara en biverkan av pergo. Någon som vet något som hjälper? Typ bisolvon? Dricka extramycket vatten? Griper efter halmstrån här ;)
Kdbo: superskumt! Ha sex för säkerhets skull och testa vidare. Kanske missade de en blåsa som var större?
Nonno: håller tummarna ;)
Ett ytterligare tips till pergotjejer förutom gi diet, ät kosttillskott d-chiro inositol eller myo- inositol. Förbättrar insulinkänsligheten vilket ger ägglossning lättare och gör det lättare att bränna fett och gå ner i vikt ;)
Win win
Bra kdbo! Kör på varannan dag redan nu! :)
Pos äl test idag och mannen borta hela dagen till imorn mitt på dan, typiskt!! Fick till det igår och hoppas få till det när han kommer hem imorn, hoppas det räcker...
Ooo spännande Nonno!!
Själv tror jag att jag har äl idag. Dock negativ till att det ska bli nåt, sekretet är så dåligt. Nästa månad blir det pergofritt.
Usch vad tråkigt Nonno!!
SoMa: men då är det kanske testdags snart ;)
Zion: jag har ätit fyra kurer, en dag 5-9 och tre dag 3-7. Lossat dag 18, 19, 22 resp 23. Blev gravid kur 2, dotter 1år och nu försöker vi få syskon. På andra försöket.
Jag har ätit både dag, kväll och morgon olika kurer och eg aldrig fått några större biverkningar vad jag märkt, mer än ägglossningsmärta ;) dock har jag fått en biverkning de senaste två kurerna; mitt äl-sekret har varit jättedåligt. Det kan tyvärr göra att spermierna inte kommer fram. Testade bisolvon kring äl denna gång så nu får vi se...
Bim 26 aug.
Spännande!!
Själv är jag på äl+8 och inga symptom. Brösten har börjat ömma lite, som de brukar 1v innan mens. Lite molvärk till och från, som jag haft de senaste cyklerna. Inget revolutionerande alltså, känner mig inte så hoppfull direkt. Men ett litet hopp finns ju alltid ;)
Mens idag som väntat.. Blir pergolöst nästa månad...
Grattis SoMa!!! Kul! Håller tummarna för VUL och pickande hjärta :)