• mylady

Vi som har eller ska börja med Pergotime i Maj 2013 och vill följas åt :)

Har fått en färgad flytning idag så antar mensen är på väg :/
    Suck jag ger snart upp. Orkar inte med besvikelsen

• mylady

Soma72: kanske nästa gång... 22 gången gillt heter det kanske.

Maken ger inte upp o det är väl tur att nån orkar hoppas o kämpa.
    Lite nere idag o dålig sömn inatt dessutom

• mylady

Jag blir verkligen förstörd dagen då mensen kommer :/ men bara en dag eller två. Sen rycker jag upp mig. Det är lustigt hur man helt plötsligt har hopp och förväntan igen.

Dag 3 idag. Pergostart. Andra gången dubbeldos o femte med pergo.

• mylady

Dom ringde just o meddelade provsvar. Det såg bra ut värdena var 66. Så nu hoppas jag ju!! Annars skulle vi fortsätta ett tag till med dubbeldos.
    Har extremt ömma bröst men kan ju lika gärna va Äl och pergon. Blir säkert besviken igen :/

Hur länge kan man ta pergo? Nästa blir ju sjätte månaden med tabletter.

• mylady

Hoppas pergon ger effekt även månaden efter då!
    Men tråkigt att bli överstimulerad och ha ont

• mylady

Jaha där sprack den chansen :/

Blödning idag på dag 28. Så nu är mensen på väg inatt säkert.

Men det är några dagar innan BIM.
    Eller de andra gånger jag haft Äl med pergo har BIM varit dag 32 med en dag bruna flytningar innan. Märkligt att det ändras nu. Och det är redan blod idag. Inte en dag med bara flytningar innan.

Men ingen mensvärk än. Kommer väl imorrn med ordentlig mens. Brösten ömmar mycket mindre.

Så nu fortsätter jag med pergo dubbeldos.
    Varför ens fortsätta om det inte funkar?!

Jag blir helt förstörd. Mitt hopp blir mindre och mindre och längtan bara mer och mer för varje månad som går.

• mylady

Nej har inte frågat. Det är först nu med dubbeldos jag egentligen får Äl av pergon. Det här blir min tredje dubbeldos.
    Tar den sig inte så frågar jag vad nästa steg är och att vi vill gå vidare efter jul.

Var likadan. Drömde osv men nu törs jag inte. Känns som att det aldrig blir vår tur.
    Den känslan känner jag väl. Orkar inte vänta längre! Vid jul har vi försökt två år.

Kan prata med min man men han längtar lika mycket som jag så det är tungt. Har en vän men hon har precis fått barn. Men hon lyssnar bra! Andra vänner bor så långt bort :(

Man tappar modet att fortsätta försöka nästa månad o nästa

• mylady

Jag är på dag 11 med tredje dubbeldosen pergo. Så lång väntan kvar

• mylady

Åh grattis lillajagmaria!!!
    Hoppas det smittar av sig! Vi är inne på snart två år och 6e dosen pergo... Du inger lite hopp :)

• mylady

Hej igen

Jag var borta ett tag det blev helt enkelt för mycket sist jag fick mens igen.

BIM i helgen typ. Vet inte exakt men dom andra månaderna har varit BIM dag 29 med pergo dubbeldos.

Idag på dag 31. Ingen mens än så jag testade.

Kan det vara ett plus eller ser jag fel?

Har försökt i två år! Första gången jag ser nåt överhuvudtaget

Vågar inte tro på det

Måste köpa fler test idag o kolla...

• mylady

Vi for o köpte tre test till, ett digitalt. Alla visade + så är nu i vecka 5 :) helt otroligt!!!

Svar på tråden Vi som har eller ska börja med Pergotime i Maj 2013 och vill följas åt :)