• SoMa72

Vi som har eller ska börja med Pergotime i Maj 2013 och vill följas åt :)

NonnoE, jag har också Pergostopp över sommaren... Vi får hoppas att det tar sig utan för oss ändå.

• SoMa72
    Pling123 skrev 2013-06-17 21:08:20 följande:
    SoMa72: jag beställde telefontid en vecka efter blodprovet och då fick jag svaret. Jag fick tre kurer pergo utskrivet så jag har under sommaren, känns bra! Om vi inte lyckas på dessa tre kurer så skulle vi kolla om jag behöver spola äggledarna, hur man nu kollar det..
    Håller tummarna för att det tar sig för er snart och du slipper spola äggledarna! Antar att de kollar de med vul? 
    Ringde gyn nu och kanske de har svaret till på torsdag, hoppas... 
    ♥ ♥ ♥ Alice 18 mar 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Primolut88 skrev 2013-06-19 15:36:12 följande:
    Idag har jag varit på vul och inga äggblåsor som var på väg att lossna så det får bli en pergo kur till denna gången med dubbel dos.

Vad trist! Hoppas dubbelkuren gör susen för dig...  
  • SoMa72
    Primolut88 skrev 2013-06-19 15:36:12 följande:
    Idag har jag varit på vul och inga äggblåsor som var på väg att lossna så det får bli en pergo kur till denna gången med dubbel dos.

Vilken dag är du på förresten? Man kan få ganska mkt senare äl av Pergo, så det är kanske inte kört än?
  • SoMa72
    Rue skrev 2013-06-20 07:36:42 följande:
    Plussat!. Första omgången pergo. Trodde mina symtom var från pergon men gick visst vägen!
    Grattis!
  • SoMa72

Imorse kom mensen... Gråter Då hjälpte inte dubbelkuren heller. Deppigt...
    Nåja, då siktar vi på plus i juli istället. Solig

• SoMa72
    Rue skrev 2013-06-20 08:01:53 följande:
    SoMa72- nä usch vad trist:-/. Äl testen du la upp visade ju att du verkar fått äl iaf så en dubbelkur till kanske är precis vad som krävs!

Ja, fast enligt gyn hade jag ju ingen äl, var och tog blodprov i måndags, hoppas få svar på det idag, då vet jag ju om ältesten visade fel iaf... Får ingen mer Pergo förrän i höst heller Skrikandes Bara att hoppas att effekten sitter i tils nästa månad.  
  • SoMa72
    Primolut88 skrev 2013-06-20 13:17:16 följande:

Idag är de;t dag 17 men enligt gyn var äggblåsorna alldeles för små för att kunna lossna. Men jag hoppas att du har rätt:)

Min gyn sa att man även kan lossa dag 23, så jag hoppas för din skull att det blir superfina ägg som lossar snart
  • SoMa72

Jag fick ju ingen nu, men med dottern fick jag på dag 11, tidigt mao...

• SoMa72

Åh, kul att se dig här Irmeline! Håller tummarna för fin äl och plus snart för dig. Vore skoj att gå följas åt med syskon...

Svar på tråden Vi som har eller ska börja med Pergotime i Maj 2013 och vill följas åt :)