• VaBussig

Vilka Converse är snyggast? Helvita eller de med färgade ränder och märke?

Jag ska köpa mig ett par nya Converse skor och jag vet att jag vill ha vita.

Men det finns ju två olika sorter att välja på. De som är helvita och de som är vita men har ett färgat märke och har  blå och röd rand på.

Jag har varit rätt säker på att jag vill ha helvita, de ser lite finare ut och tycker kanske att de passar bättre man passerat 25 års - strecket. Men nu blir jag så osäker, känner mig rätt velig och vet inte vilka jag ska välja.

Jag vet att det är jag som väljer tillslut vilka jag vill ha men det vore intressant att veta vilka ni som hänger här på FL tycker är snyggast???  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-29 09:28
    De helvita: www.brandos.se/converse/las-specialty-hi-11xu646-white-monochrome/a27261

De med färgat märke: www.brandos.se/converse/all-star-canvas-hi-11x7650-optical-white/a27253

• Svar på tråden Vilka Converse är snyggast? Helvita eller de med färgade ränder och märke?
  • Cosette

Jag tycker att de ska ha de färgade ränderna och märket för att de ska kännas som "riktiga" Converse. 

Men de helvita är fina också, men har du inga Converse-skor sen tidigare skulle jag köpa de med färgdetaljerna.   

• VaBussig
    Cosette skrev 2013-04-28 20:16:38 följande:
    Jag tycker att de ska ha de färgade ränderna och märket för att de ska kännas som "riktiga" Converse. 

Men de helvita är fina också, men har du inga Converse-skor sen tidigare skulle jag köpa de med färgdetaljerna.   

Mm det är verkligen supersvårt, jag har haft ett par Converse, ett par marinblåa, de är så slitna nu så därför vill jag ha nya.

Men de helvita är väl äkta Converse? Det är klart, det syns ju mer på de med färgade märket att det är äkta Converse. 
  • MissStrawberry
    Cosette skrev 2013-04-28 20:16:38 följande:

Jag instämmer! Jag tycker att de som är helvita känns för vita på något sätt.. 
  • millan darling

Helvita säger jag!
    Sen finns Converse i en snygg ljusbeige färg också. 

• Majuni

De med färgdetaljer känns mer äkta... Och jag har passerat 25 för länge sedan.

Svar på tråden Vilka Converse är snyggast? Helvita eller de med färgade ränder och märke?