Lillisen skrev 2013-06-07 22:55:27 följande:
Seglarinnan, Mariafii: Vi får väl tänka som så att när illamåendet och tröttheten lägger sig så kommer vi bli våra nyttiga jag igen ;)
Ja vi får hoppas det :)
Nä kom inget i trosorna det var enbart som en lite punkt på pappret och när jag tryckte in det lite för att se om det kom från hålet så kom det en till men sedan gick jag på toa snart igen och då var det inget som tur va.
tinis skrev 2013-06-07 23:21:44 följande:
Hehe jag har massa namn på lut men ändrar mig lite dag för dag :) Tycker att det är jätteroligt att prata namn men förstår inte det där med att man inte kan ge sitt barn ett namn som redan finna i bekantskapskretsen. gillar man ett namn ska man go for it! Jag gillar lite"annorlunda" men sambon gillar urvanliga namn som typ Emma :P Well well.. Ett måste är, om det blir en tjej att hon får heta Maria (behöver inte vara i förnamn) men det är ett namn som gått i mammas släkt länge
Jag håller med dig. Visst vi behöver kanske inte ta ett namn som någon nära heter men som min sambo som inte ville ha ett namn för att hans ex döpt sitt barn till. Det bryr jag mig int eom alls då vi ändå inte träffar henne och hennes barn. Man ska ta ett namn man gillar