solros84 skrev 2013-08-11 14:55:22 följande:
Okej men om ni fick vänta 2 månader på kallelse så känns inteså känns inte Juli ? Sept/okt helt hopplöst länge i alla fall. Jag tycker allting går så långsamt och det känns som att vi varit i detta så länge redan. Skulle vilja testa något konkret redan för just nu känns det verkligen som att vi inte kommer att lyckas på egen hand med detta.
Ja det förstår jag. Jag tror egentligen att vi skulle kunnat få tidigare tid om vi valt en annan gyn. Men vi ville ha henne. Sen var det ju så att jag ringde över en månad innan den gyllene ettårsdagen. Så det blev ju bra tajmat ändå.
Vad jag förstår det så är högt prolaktinvärde vanligt för de med PCO så du kanske också kommer få behandling för det. Jag vill bara veta nu om jag har det så man kan påbörja behandling.
Axsson skrev 2013-08-11 15:38:07 följande:
Fröken smilla: vad skönt att det kändes bra på besöket och hoppas det "bara" är det lilla och att det går sen :)
Vi ska börja utredning den 12/9. Ser fram emot det. Ska bli skönt att veta hur det står till med oss och ifall det är något som måste göras :) hinner bli försök 16 då. Börjar bli segt men känns ändå mycket lugnare nu när vi har utredningen framför oss. Hur gamla är ni om jag får fråga?
Ja det är skönt när det sätter igång. Jag var nervös innan men så ivrig och glad nu igen.
Jag är 32 och min sambo är 30, så även om vi är unga i sinnet känns det ändå som vi måste igång nu innan det blir för sent. Hur gamla är ni?