• viochdu

Vi som väntar på utredning!

Min sambo ringde KK i fredags och bad om en tid för utredning. Vi får en kallelse hemskickad inom en månad.

Känns skönt att man kanske kan få lite hjälp på vägen och kanske svar på varför det tar tid.

Jag tog ut min spiral i okt -11 . Vi har försökt aktivt med ÄL test sen i juli-12. Tidigt mf i aug -12 och sept -12

Sen dess har det inte hänt ngt.

Någon som vill följas åt?

Hoppas vi får en tid snarast.

• Svar på tråden Vi som väntar på utredning!
  • viochdu

Vi va på första besöket idag. Då dom fik reda på att jag haft tre mf måste jag ha en MF utredning och den startar dom inte förens vi haft ett MF till som dom verifierar. Så när jag får plus ska jag ringa direkt och få komma in och lämna HCG och göra undersökning. Sen får vi se vad som händer.. Börjar jag blöda efter det så kommer dom väl ta oss mer på allvar. Tråkigt bara att dom inte tar våra TRE tidgare mf på allvar då vi hade ett senast förra måndagen igen..

• viochdu

Axsson: eftersom dom inte VET om jag haft tre mf eller inte vill dom verifiera det med ett till. Jaaa det är sjukt. Kändes som dom inte trodde på oss. Jag va helt förstörd när vi gick därifrån.

Men nu har jag iaf lämnat prov för koll på ämnesomsättning.

• viochdu

Axasson. Det hoppas vi med.

Hoppas för dej med. Det vet du. Så tråkigt att det inte blivit plus. Men du har ju rött snart till utredning. Då kan dom iaf se om du har äl och så..

Svar på tråden Vi som väntar på utredning!