Yarrow skrev 2013-03-28 02:27:10 följande:
Ifall du verkligen gillar honom så kör på! :) Jag hade skulder för ungefär 90 000 när jag träffade min man. (förlorade jobb och lägenhet på samma gång)
Han hjälpte mig ur skuldfällan, jag jobbade som en tok för att bli av med anmärkningarna och nu är jag helt skuldtfri tack vare hans stöd :)
Under tiden har vi även lyckats ha ett stort bröllop som vi betalade utan lån och krediter. Vi har fått bolån trotts att min anmärkning låg kvar och nu har vi en fin lägenhet tillsammans och väntar vårt första barn.
Det enda som fortfarande är lite krångligt är att jag inte kan få eget visa-kort p.g.a av min anmärkning men den försvinner snart :) Det har bara satt käppar i hjulet är vi varit på resa utomlands då han altid får ta ut kontanter till mig, eller när jag ska köpa något över nätet.
I alla fall, det jag ville säga dig TS är att om du verkligen ser en framtid med honom så har ni faktiskt chansen att forma den framtiden tillsammans. Om man däremot värdesätter sina pengar mer än personen man älskar så kan man ju se sig om efter en annan.
Konstigt att du inte kan få ett vanligt visa kopplat till ditt konto, (dvs utan kreditmöjlighet)