• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • villbusa
    Pentra skrev 2013-05-09 15:35:16 följande:

Tja, sambon är tyvärr inte hemma just nu. Men barnen har just gått upp på sina rum och fastnat vid sina datorer, så jag har mina funderingar...

hur har det gått nu då?? kom dildon fram?? eller gick du över till grannen?? Flört
  • supernova01
    Pentra skrev 2013-05-09 15:35:16 följande:

Tja, sambon är tyvärr inte hemma just nu. Men barnen har just gått upp på sina rum och fastnat vid sina datorer, så jag har mina funderingar...
    ...var ett tag sen pentra skrev. undrar hur det gick med hennes funderingar.. Drömmer 
    ** Love comes in huge squirts... **
  • lollat
    villbusa skrev 2013-05-09 15:57:58 följande:

lycka till , ha det skönt!Skrattande
    det hoppas jag!
  • supernova01

...puh...denna tråd var allt som behövdes tydligen för att få min hjärna att fundera ut olika scenarior att ha en skön upplevelse fast man är ensam hemma. hmmm... Så mycket roligare när nåon annan elr varför inte fler (har jag hört) ;) är med på ett elr annat sätt. Drömmer Tänk om det var tillåtet att skicka en bild hit... Lämpar sig inte för denna sida tror jag att mederatorn skulle säga och ge en fin banning i en vecka. Dock övertygad att hon skulle behålla bilden själv. Men...men... Skål

** Love comes in huge squirts... **
  • ArgaKillen
    supernova01 skrev 2013-05-09 17:09:10 följande:
    ...puh...denna tråd var allt som behövdes tydligen för att få min hjärna att fundera ut olika scenarior att ha en skön upplevelse fast man är ensam hemma. hmmm... Så mycket roligare när nåon annan elr varför inte fler (har jag hört) ;) är med på ett elr annat sätt. Drömmer Tänk om det var tillåtet att skicka en bild hit... Lämpar sig inte för denna sida tror jag att mederatorn skulle säga och ge en fin banning i en vecka. Dock övertygad att hon skulle behålla bilden själv. Men...men... Skål

Skicka först en sådan bild till moderatorn med bifogad novell på minst 20 sidor om hur underbar och politisk korrekt hon är. Sedan kan du göra vad du vill utan att bli bannad! Lovar...
    Jag är inte arg, jag är förbannad!
  • supernova01
    ArgaKillen skrev 2013-05-09 18:44:01 följande:

Skicka först en sådan bild till moderatorn med bifogad novell på minst 20 sidor om hur underbar och politisk korrekt hon är. Sedan kan du göra vad du vill utan att bli bannad! Lovar...
    hahaha... Tack för tipset! Skål
    ** Haters don't really hate you, they hate themselves because you're a reflection of what they wish to be. **
  • lollat
    lollat skrev 2013-05-09 16:40:13 följande:
    det hoppas jag!
    Jag fick ligga! Två brudar på två dagar, man märker att det är vår och dom tuffa små skötena fortsätter rinna. :D
  • ArgaKillen
    lollat skrev 2013-05-10 13:23:43 följande:
    Jag fick ligga! Två brudar på två dagar, man märker att det är vår och dom tuffa små skötena fortsätter rinna. :D

Ingen bryr sig om hur många du ligger med eller vilka praktexemplar till potentiella smittspridare såna som du är!! Eller är det en årlig tävling som äger rum varje vår som jag inte känner till?
    Jag är inte arg, jag är förbannad!
  • Che Guevara

Inte för att låta för korkad med tanke på alla briljanta inlägg här.... åh va jag är sugen... stekta ägg och en OP Andersson! slår ihjäl allt som har med att vara ...kå...

The Great Gig in the Sky
Svar på tråden Kåt just nu?