• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Fandango46

Är kåt och ska göra något åt detta om en stund

• ArgaKillen

Jag är kåt och äventyrlig för det mesta! Fördrar något som är hätskt och ger en bitter eftersmak efteråt. Jag verkar ha hittat rätt ställe.

Någon?  

• En annan del av Köping

hade jag haft en mus framför mig nu som jag fick slicka på skulle jag först dränka in den i flytande margarin sen en tesked socker på det, därefter slicka och suga på blygdläpparna och spotta lite retsamt på fttan samtidigt blåsa på blygdläpparna som dem fladdrar och låter floffa floffa. Sen spela med tungan i mellangården mellan anus och musen. Hon skulle bli helt galen. Skall runka nu! Hej då

Ninja turtels
  • lillejag2009

Det där blir nog ingen tjej kåt av jag blev avtänd och spy färdig istället

• Ollonet
    lillejag2009 skrev 2013-05-07 00:36:32 följande:
    Det där blir nog ingen tjej kåt av jag blev avtänd och spy färdig istället
    Det är skillnad på att ha en stor kuk eller att vara en! Mina arbetskamrater på Arla kallar mig för storkuken, Kåt är ett tillstånd att inte förväxla med andra vardagliga ting! 
    Ollonet är blankt och blåsprängd
  • En annan del av Köping
    lillejag2009 skrev 2013-05-07 01:27:54 följande:
    Ehh ursäkta
    En vaginal upplevelse behöver inte betyda alien going splish splash. Smacka musen klich kloch klich kloch. Ett slick är väl större än så. En gång slickade jag på fostersyrrans mus och hon luktade så bedrövligt att jag fick springa på toaletten och kräkas. Men efter en stund gick det bra slicka även den sura musen. floffa floffa 
    Ninja turtels
  • étranger
    lillejag2009 skrev 2013-05-07 01:27:54 följande:
    Ehh ursäkta
    Kräks
Svar på tråden Kåt just nu?