• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Din  Morsa
    Priapus skrev 2013-05-05 08:13:20 följande:
    Erektionen dunkar, kuken hård och svullen. Känns som den är på väg att lämna kroppen för att omslutas av ett sköte.
    Det finns inte nog med spyor i världen!
    Finns alltid i mitt hjärta
  • étranger
    lillejag2009 skrev 2013-05-05 05:51:20 följande:
    Vaknar vrål kåt nu

Sluta särskriv.
  • lillejag2009

Kan väl fan inte hjälp att min mobil inte fattar eller. Sluta störa dig på allt eller

• étranger
    lillejag2009 skrev 2013-05-05 12:11:24 följande:
    Kan väl fan inte hjälp att min mobil inte fattar eller. Sluta störa dig på allt eller
    Att din mobil inte fattar? Vadå? Det är ju du som skriver på din mobil.
  • lillejag2009

Ja men den dummar sig när man skriver och då orkar jag inte hålla på och lägga in nya ord dagligen då allt raderas bär jag startar om den. Herregud har du inget liv så du måste störa dig på allt och alla

• étranger
    lillejag2009 skrev 2013-05-05 12:14:34 följande:
    Ja men den dummar sig när man skriver och då orkar jag inte hålla på och lägga in nya ord dagligen då allt raderas bär jag startar om den. Herregud har du inget liv så du måste störa dig på allt och alla
    Men för att underlätta för dig...

Efter att ha sett nivån på dina inlägg, föreslår jag följande.

Du skriver i ETT inlägg att du är vrålkåt och vill knulla. Detta skriver du  7 gånger, så har du täckt upp hela veckan. Så slipper du tampas med din "cp" mobil.

Och vi slipper dig.       
  • lillejag2009

Skaffa ett liv istället. Bara för att ingen vill ligga med dig så behöver du inte vara en fitta mot alla andra. Du så anti mot allt och alla och vem är du och säga vem som får och inte får skriva i forumet och vas man får och inte får skriva.

• étranger
    lillejag2009 skrev 2013-05-05 12:19:24 följande:
    Skaffa ett liv istället. Bara för att ingen vill ligga med dig så behöver du inte vara en fitta mot alla andra. Du så anti mot allt och alla och vem är du och säga vem som får och inte får skriva i forumet och vas man får och inte får skriva.

Har inte yttrat något sådant. Det enda jag sagt är att du skall sluta särskriva. När du då menade att din mobil inte"fattar", gav jag dig ett tips om hur du kan slippa.
  • Che Guevara
    étranger skrev 2013-05-05 12:17:20 följande:
    Men för att underlätta för dig...

Efter att ha sett nivån på dina inlägg, föreslår jag följande.

Du skriver i ETT inlägg att du är vrålkåt och vill knulla. Detta skriver du  7 gånger, så har du täckt upp hela veckan. Så slipper du tampas med din "cp" mobil.

Och vi slipper dig.       
    asg
    The Great Gig in the Sky
Svar på tråden Kåt just nu?