Inlägg från: Blingbling |Visa alla inlägg
  • Blingbling

BIM 17/3, 42 år och känner tidiga tecken, fler i samma situation?

Sladdis skrev 2013-08-20 17:34:20 följande:
    Grattis SoMa! Gud vad roligt!!!

Själv har jag BIM på söndag. Har inga symptom och testade negativt i morse så det blir nog inget. Det var så lätt att få till sonen som föddes i juli förra året. Tog på andra försöker. Detta var 5:e eller 6:e försöket denna gången. Har tom tappat räkningen. Känns hemskt att gnälla om detta i denna tråden där vissa har kämpat hur länge som helst för sitt första men jag börjar känna mig stressad även om jag är oerhört tacksam för de under jag har. Förlåt för gnället.

Vänta lite nu Sladdis....det är tisdag idag och du har BIM på söndag...det är ju nästan en hel vecka kvar! Nä...nu inväntar vi BIM istället och ser vad som händer då! Tänk på mig, jag har plussat flera dagar e-f-t-e-r BIM och det finns ju en möjlighet att det blir likadant för dig...ingen graviditet är ju den andra lik heller. Så jag inväntar besked från dig framåt slutet av veckan istället

Gnälla får man göra - det är helt ok!  
  • Blingbling
    kossann skrev 2013-08-20 18:05:32 följande:
    Längtar till nästa sommar! Jädrar vad roligt vi ska ha det!

Att vi ska!!!
  • Blingbling
    Sladdis skrev 2013-08-20 18:21:27 följande:
    Tack för förståelsen Blingbling och Hoppas. Jag återkommer på söndag med nytt testsvar.

Bra, vi väntar med spänning!
  • Blingbling

Man kan ju också göra en separat lista i en separat länk om man vill, då kan ju alla lägga till o ta bort dåsig själva där...men det funkar ju så här också! Blingbling 42 år, 1:a barnet BF 140408

• Blingbling

Attans också tjejer att det inte verkar bli plus för er nu - men jag FÖRBJUDER er att ge upp - ni SKA med på strandturnén nästa sommar och nu är det september plus som gäller! Punkt.

• Blingbling

queenleia...det här är ju mer spännande än en galet bra thriller ju! Måste bara fråga vilket märke på grav.test du använde? Var det Apotekets eget grav.test?

• Blingbling

Ok! Frågade eftersom det test som jag minst av allt litar på just nu är just Apotekets eget test... Det verkar som om känsligheten på det testet är urusel. Testade bara svagt plus på BIM med det och när jag häromdagen testade igen, ja då var det fortfarande svagt (ok, lite starkare än på BIM och så tog jag det på em medan man ju helst ska testa på morgonen)... Läste sedan på nätet att det var många som testat svagt som mig och dessutom har det testet fått sämst i betyg i tester som gjorts...jäkla skitkvalité på det och som man inte kan lita på! Klart det finns hopp ännu! I vintras fick jag ju inte plus förrän på BIM +5 resp +7 ungefär!

• Blingbling

Testlagrets brukar jag använda (men de är slut för mig just nu o jag har inte beställt nytt) och det har aldrig varit några problem med dem för mig, de har visat "rätt" resultat. Ja, vi får se vad som händer på min front i morgon, då är det VUL och då borde jag veta lite mer vad som händer och inte händer här på insidan... Vilken vecka drog ditt MF igång för 11 år sedan?

• Blingbling
    queenleia skrev 2013-08-27 10:13:20 följande:
    @blingbling: v10 om jag minns rätt. Hade då dock väldigt tidigt varit på vul där det saknades hjärtljud.

Ok, ja vi får se hur allt går i morgon klockan 13.00. Känns bara som att det vore konstigt om det är ofostrigt här på min front, när jag hade två stora follikar (körde Pergotime OCH Angus Castus inför ÄL den här cykeln när jag nu plussade) just innan ÄL som var på väg att släppa....men ingen vet ju något förrän i morgon em. När brukar postmannen knacka på dörren hos dig på dagarna?
Svar på tråden BIM 17/3, 42 år och känner tidiga tecken, fler i samma situation?