• Anonym (kan jag.)

alkohol & sobril

Jag tar sobil för mina panikattacker/ångest. Jag tog sobril i går kl ca 21:00 jag tar 10mg. Jag ska på tjejfest nu kl 18:00 och jag undar om jag kan dricka alkohol. Fasst jag tog sobril i går kväll.

• Svar på tråden alkohol & sobril
  • Anonym (kan jag.)
    Anonym skrev 2013-03-01 21:57:29 följande:
    Hej igen!

Jag menar, som jag sa, att det är ingen fara för din fysiska hälsa, att dricka. Däremot som många sagt, kan det vara dumt att bli full när man inte mår bra psykiskt. Jag är psykiatrisjuksköterska men ingen moraltant ; ) Tänk dig för bara så det inte slutar med att du mår sämre psykiskt.

tack :) jag har tagigt någta öl, nu å känner att nu vill jag inte ha mera: :) ´vi ska snart dra ner på krogen, jag kommer att ta en öl där, men bara ta lite av den. men du menar att det inte är faligt att ta några öl när man tagigt sobril dagen innan kl 20-21 , (sitter via mobilen har liet svårt att skriva :))
  • alexDeLarge

Benzo och alkohol kan sluta hur som helst. Sobril brukar vara lugnt, men passa dig för z-drogerna. Fast nu var det så länge sen du tog medicinen så det är ingen fara.

Alltid anarkist. Kunnig inom juridik och medicin.
  • Anonym (kan jag.)
    alexDeLarge skrev 2013-03-01 22:04:53 följande:
    Benzo och alkohol kan sluta hur som helst. Sobril brukar vara lugnt, men passa dig för z-drogerna. Fast nu var det så länge sen du tog medicinen så det är ingen fara.

så det är inga fara nu tror du . visst jag känner mig lite full nu :) jag är inte så van att dicka hihihihiihi. har läst å läst att man kan sluta andras men sobril & alkhol .:(
  • alexDeLarge

Det är inte farligt fysiskt. Däremot kan man bli lite smågalen.

Alltid anarkist. Kunnig inom juridik och medicin.
  • Anonym (kan jag.)
    alexDeLarge skrev 2013-03-01 22:15:28 följande:
    Det är inte farligt fysiskt. Däremot kan man bli lite smågalen.

hahahahaha galen är jag redan :P
  • Anonym