Inlägg från: RobinAfKi |Visa alla inlägg
  • RobinAfKi

alkohol & sobril

Här är en tjej, alltså trådskaparen, som frågar om rådgivning, och några extremt "torra" människor säger skarpt att "tar du sådana STARKA mediciner, så skall du inte dricka alkohol". Jag tror personen ifråga vet att blandningen av Sobril och Alkohol är något att sätta ett frågetecken på, därav hennes inlägg.

Jag skall då rent ut sagt, till alla som googlar, eller bara undrar samma fråga säga, att Alkohol tillsammans med Benzo inte är livsfarligt i måttlig mängd, MEN, jag garanterar inte att du kan hamna i ett tillstånd som heter "andningsuppehållstillstånd" vilket innebär att om du dricker för mycket på Benzo så kan kroppen koppla bort signalerna som skickas från hjärnan till andningssystemet, vilket resulterar i att du helt enkelt slutar att andas.

Men allt beror på dos av både Benzo samt Alkohol, men ställer du frågan på internet, så har du redan fått ditt svar. Alkohol och Benzo är ingen bra idé, såvida du inte försöker uppnå någon form av hög-känsla, men jag antar att det inte är det du är ute efter.

/RobinAfKi 

Svar på tråden alkohol & sobril