• Fjant

Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

Hej på er :)

Tänkte bara säga att min mens är sen IGEN. Visserligen bara en dag hittills men jag känner mig ganska säker på att den faktiskt kommer så vill bara få det överstökat så vi kan försöka igen.

Hoppas så att jag har fel!

• Fjant

Vi började ju försöka juni 2012 från första början, men om jag räknar bara efter den ofostriga graviditeten förra hösten så har vi försökt sen i januari.

Tack, kram!

• Fjant

Haha va söt du är! Är inte riktigt på humör just nu men från och med imorgon ska jag börja tagga inför ÄL

• Fjant

Hej! Oj, länge sedan jag var inne här nu. Här är allt som vanligt. Bim på lördag, vissa dagar tror jag att det nog faktiskt gått vägen den här gången medan jag andra dagar redan funderar på nästa månad.

• Fjant

Tänkte komma in här och skriva att jag har en jättetuff dag idag. Mensen kom i fredags och just idag känns allt bara jättehopplöst. Men sen såg jag allt jag missat att läsa och det känns inte helt rätt att komma med den kommentaren just idag...

• Fjant

Grattis Bianca!!

Morris: Vet inte riktigt hur vi ska göra faktiskt, hoppas ju på att det ska gå innan dess så vi inte ens behöver fundera

• Fjant

Är helt ok med mig. Inget plus än men borde vara nu i dagarna. Försöker faktiskt att inte hålla koll längre, både jag och min man har inte mått bra av allt planerande med att försöka träffa in rätt dag och så. Så nu har vi beslutat att försöka ta det lite mer som det kommer, när det händer så händer det. Är jättesvårt att tänka så eftersom vi vill så gärna (och extra mycket för mig som gärna planerar allt in i minsta detalj) men vi vet båda två att vi måste göra så här. Det är också anledningen till varför jag inte är inne här lika ofta längre.

• Fjant

Det är roligt att höra från er också så ibland är det klart jag tittar in här ;) kram

• Fjant
    ärdetmintur2013 skrev 2013-12-29 13:33:02 följande:

Hej igen! Kul att ni håller tråden vid liv och att det blivit/på väg bebisar!! Idag plussade jag svagt på bim+4 är skit nervös över att det blir ett MF då jag inte känner mig gravid eller nått... och att testet är så svagt när det är 4 dagar EFTER bim.. Bilden ligger i mitt galleri om ni orkar ta en lite titt.

Åh grattis!! Håller alla tummar jag har att det ska gå bra :)
  • Fjant

Här tog mensen slut igår så vi fortsätter försöka. Pendlar som vanligt mellan att vara jättetaggad till total hopplöshet och allt däremellan.

Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013