• Fjant

Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

Insåg idag att eftersom mensen kom för några dagar sedan blir det ingen liten under 2013 för min del. Blev på nått sätt jättedeppad av det bara för att det bytte år. Kanske att 2014 känns så jättelångt bort trots att det skulle kunna bli en januaribebis?

• Fjant

Jag väntar på ÄL som borde komma någon gång nu till helgen

• Fjant
    Emhsie skrev 2013-04-16 14:35:19 följande:
    Sååå BIM idag, men ingen fröken röd ännu. Har hon inte kommit imorgon så köper jag ett test i alla fall.
    Är jag gravid nu blev jag det på tredje försöket, så hoppas det är ett tredje gången gillt.
    Annars får vi bara fortsätta kämpa för vårat mål... 
    Håller tummarna för dig!
  • Fjant

Hoppas verkligen att allt går bra för dig den här gången Bianca! :D

Själv har jag BIM någon gång o helgen. Tror jag. Min förra mens var helknäpp men jag har en känsla (dock inga symptom) av att mensen inte kommer den här månaden. Vet egentligen inte varför men det måste bara vara min tur nu.

• Fjant

Och bara för jag sa sådär kom det några ynka få bloddroppar efter vi myst igår. Hoppas så att det inte är mensen som är tidig!

• Fjant

Nu kom mensen. Kanske får ta och googla bisolvon lite... Har inte fattat hur/varför det kan funka?

• Fjant

Emhsie: håller tummarna för er!!!

Jag går och väntar på ÄL så får vi väl se sen. Känner mig lite stressad dock. Hade kallt räknat med att hinna bli gravid igen innan den förra var beräknad men nu är det snart den 3 juni och hittills ingen graviditet. Osäker på varför det datumet stressar mig så mycket.

• Fjant

Bianca1: Nej oj han skulle då inte jag vilja hamna hos. Han får ju ta folk på allvar om man är orolig! Men skönt iaf att det såg bra ut!

Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013