Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013
Välkommen tillbaka ;) Håller tummarna för dig ärdetminturnu!
Välkommen tillbaka ;) Håller tummarna för dig ärdetminturnu!
Hmm skrev visst ditt namn fel men ni fattar vem jag menar :p
Då var äl slut för den här gången. Har iofs inte gjort något äl test men min app har prickat rätt tidigare så jag litar iaf hyfsat på den. Har dock bara myst en gång då maken varit sjuk. Så just nu har jag inga större förhoppningar den här månaden men om jag känner mig själv rätt kommer jag ändra inställning sjuttioelva gånger innan bim och säkerligen vara övertygad om att det nog ändå gick den här gången.
Är för övrigt ett år sedan förra gången jag blev gravid nu. Känns så avlägset.
Hur är det med er andra?
Hej på er!
Är så roligt att läsa om hur det går för er, trots värk och illamående.
Jag går bara och väntar. Är en dryg vecka till bim men har inte jättehöga förhoppningar den här månaden.
Haha det är bra att någon hoppas... Jag är redan taggad inför nästa månad
Håller alla tummar jag har att allt är ok Morris! Men som Bianca sa behöver det ju inte vara något ;)
Ungefär så här går mina tankar just nu för övrigt.
Igår dag: "känner ju inte av något alls, är heeelt säker på att det inte blir nån bebis"
Igår kväll: "men kom igen då mens-jävel, kom om du ska! Sluta upp med att vara försenad!"
Nu: "men tänk om..."
Imorgon: gravtest?
Bim var i onsdags men jag känner verkligen inte av någonting. Inte ens om jag riktigt känner efter och nästan lurar mig själv.
Bianca, åh nu hoppas jag ännu mer. Tänkte testa någon gång nu under helgen om inte mensen dyker upp såklart
Inget plus... Ingen mens...