• Morris79

Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

Förstår det! Jag håller varje fall tummarna för att en liten bebis flyttat in :) Skriv och berätta hur det går!

Själv tror jag att min ÄL är över för denna gång! Läkaren kikade med vul i måndags och kunde ju då se ägglossning på G, haft sex varje dag (phu! ;) denna vecka så nu återstår det att se... :)

• Morris79

Fjant: Hoppas tiden går fort för dig tills det är dags för ÄL :)

ärdetmintur2013: Hm, konstigt! Vilken dag i cykeln är du på?

Bianca1: Åh neeej :( Vad trist!!! Höll tummarna för dig! Om mensen kommer får det bli nya tag om ett par veckor! Kram på dig! För min del är nog ÄL över för denna gång så nu återstår det bara att vänta och se! :)

• Morris79

BIM är från söndagen den 10 mars och framåt, min mens har varit lite upp och ner sedan vårt MA :( De senaste två gångerna har mensen kommit på dag 36 så man vet ju aldrig men på söndag är det dag 28 varje fall :) Och ja, haft sex sju dagar på raken så nu känner jag mig helt slut, haha ;)

• Morris79

Det tycker jag! ;)

Nä, tror att jag väntar lite i och med att mensen kommit så sent de andra två gångerna! Vet ju inte ens om vi prickat ÄL, den kan ju även vara nu eller imorgon!

• Morris79

Haha, mm! ;)

Trååååkigt! Men snart är nästa ÄL här, då blir det bebis!!! :)

• Morris79

ärdetmintur2013: Wiii, ÄL på gång?! Vad kul :) Se till att mysa ordentligt! :) Kram på dig!

• Morris79

Du har ju gått ganska länge över tiden, måste ju vara något på gång! Jag tror att du har ett litet frö i magen! Håller tummarna för det varje fall :)

Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013