Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013
Håller tummarna för dig Fjant!!! Vilket försök är det?
Jag tycker det känns sååå drygt... Typ alla blir med barn på första försöket medan det verkar ta en eeevighet för oss... :/
Kram på dig!
Håller tummarna för dig Fjant!!! Vilket försök är det?
Jag tycker det känns sååå drygt... Typ alla blir med barn på första försöket medan det verkar ta en eeevighet för oss... :/
Kram på dig!
Emhsie: Kan inte med ord beskriva hur ledsen jag är för er skull :( Måste kännas fruktansvärt! Stor kram och tankar till dig!
Fjant! Blir femte försöket här med! Känns så himla drygt... Blir lika besviken varje månad när mensen kommer :(
Om en månad skulle vår lilla bebis varit hos oss om allt gått som det skulle... Känns overkligt! :(
Håller tummarna för ett plus snart, för oss båda! :)
Emhsie: Åh gumman! Känner med dig och vet precis hur du mår - Var ju där själv i December :( Det är verkligen vidrigt! Tänker på dig och skickar massa styrka! Du klarar detta! KRAM!
Emhsie: Ett MF är nog aldrig lätt och enkelt utan gör helt enkelt förbannat ont, oavsett om det är första el andra gången! Kanske är ännu värre en andra gång till och med för att det liksom händer IGEN :( Tänker på dig och hoppas att kroppen tar hand om det bra och att du snart mår bättre! Styrkekram!!!
Emhsie: Hur gick det hos läkaren igår och hur mår du? Tänker på dig! Kram!!!
Bianca1: Såg dina rader i en annan tråd! Tänker på dig! Massor! Hoppas sååå att allt är bra med lillis i magen! Kram!!
Serenity82: Välkommen hit! Beklagar det du gått igenom :( Håller tummarna för dig! Hårt!
Fjant: Denna gång blir det ett plus för dig, jag känner det på mig!!! :)
Emhsie: Massor med styrkekramar till dig! Finns liksom inga ord :( Stor kram!!!
Fjant: :D!!!
Serenity82: Trist med mens, vet hur det känns! Bättre tur nästa månad, då blir det plus! :)
Här är det snart ÄL på g så vi har börjat mysa för fullt ;) Denna månad SKA det bli bebis!!!
C4trin: Åh!!! Stort grattis!!! Vad kul :) Så glad för din skull :) KRAM!