• Morris79

Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

Emhsie: Vad skönt att du får hjälp! :) Nu hoppas vi på ett fint plus snart! Håller tummarna! :)

Hur går det för alla? Jag har testat med ÄL-stickor men ännu inte fått något utslag :( Borde ha ÄL i dagarna så vi får väl se hur det går! Vill bara att det ska lyckas nuuu!!!

• Morris79

Fjant: Men vad tuuusan! Trodde på ett plus! Skit också! Nya tag nästa månad! KRAM!

• Morris79

Bianca1: Visst får man klaga! Sjukt jobbigt med illamående :( Hoppas att du mår bättre nu! Tänker på dig!

Emhsie: Vad skönt! Håller tummarna för att kroppen återställer sig snabbt! Kram!

Idag fick jag glad gubbe på ÄL-testet! Tjohooo! :)

• Morris79

Bianca1: Haha, precis! Haft sex i snart två veckor varje dag, börjar nästan tröttna ;) Men vad gör man inte... :) Hur mår du? KRAM!

• Morris79

Usch vad jobbigt! Lider med dig! Är galet jobbigt att må illa :( Hoppas sååå att det vänder snart! Men åh! Vecka 13! Du har kommit långt nu! Myyysigt! :)

• Morris79

Åh hej vännen :) BIM om en vecka ungefär! Haft lite molvärk till och från över äggstockarna de senaste dagarna men vet inte vad det betyder! Mensen kommer säkert, som vanligt :( Meeen, än är inte hoppet ute :)

Hur mår du? :)

• Morris79

Tror tyvärr inte att det tagit sig denna gång heller :( Känner mig väldigt ogravid men sedan är det ju såklart hoppfullt att läsa att du inte hade några symptom innan du plussade :) Får vänta och se och bara hoppas sååååå mycket :)

Skönt att du mår något bättre vännen! :) Vad spännande med KUB och att få se lilla bebisen igen!!! :) Förstår att du känner dig nervös men det kommer gå bra ska du se! :) Skriv när du varit där! :)

Många kramar!!!

Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013