• Bianca1

Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

Fjant hur går allt för dig??

• Bianca1
    Morris79 skrev 2013-11-10 18:34:22 följande:

Bianca; Vad skönt vännen! Tänkte på dig!
    Jag mår bra, v. 19 imorgon :) RUL på onsdag, pirrigt och så kul :) :) :)

Fjant; Håller tummarna sååå för er!!!

Åh så otroligt spännande för er!!! Ska ni försöka kolla kön?

<3
  • Bianca1
    Fjant skrev 2013-11-10 13:18:48 följande:

Hej! Oj, länge sedan jag var inne här nu. Här är allt som vanligt. Bim på lördag, vissa dagar tror jag att det nog faktiskt gått vägen den här gången medan jag andra dagar redan funderar på nästa månad.

Saturday it is!

Kram!!!
  • Bianca1

Har gråtit idag! Inte nått med grav. Utan pga min dotters hemska bemötande hos öronläkaren! Hon har haft upprepade öroninflammationer sen hon var 1 och nu börjar det sätta sig på hörseln så jag bad om en undersökning och ett hörseltest.

Hörseltestet gick sådär men värst var läkaren! Min dotter är orolig i sjukhusmiljö men han bara tvångshöll henne och sa: var inte barnslig nu, detta gör inte ont!

Sen började han böka med tops i örat och dottern säger att det gör ont.

"Jag tror inte på dig! Det kan inte göra ont!" Säger läkaren och fortsätter. Hon börjar gråta och säger att det gör jätte-ont. Då börjar han hota henne! "Om du inte är still så får du åka till ett annat sjukhus och då kanske du får massa sprutor och blir nedsövd istället!"

Hon blir jätterädd och börjar gråta hysteriskt! Då drar han världens suck och slänger undan sina redskap och säger bara: "Nä! Jag undersöker inte henne mer! Jag lämnar över ansvaret till "X"-sjukhus nu! Hon vägrar ju samarbeta!"

Sen får vi bara en remiss och sen får vi gå. Hon undrade om hon fick ett klistermärke men det fick hon inte för hon var inte duktig!

Hon grät när vi gick men sköterskan sprang efter oss och gav henne ett klistermärke ändå...

Vi som nyss byggt upp ett ganska bra förtroende för läkarna men nu är hon ju livrädd igen!

• Bianca1

Gud vilken bra bild!!! Åh en liten sessa!!! <3

Det största grattis till er!!!!!

Stor stor kram!!!!

• Bianca1

En långpromenad på förmiddagen, storstädat hela lägenheten (5 rok), promenad nu på kvällen, badat dottern och sitter nu med sammandragningar! :D

• Bianca1

Vattnet gick 01:00 och nu börjar värkarna tillta. Ca 15 min emellan. Kl 08:00 skulle vi befinna oss på fl om det inte blev värre nu snart!

• Bianca1

Igår kl 10:15 kom vår lilla kille! 3460 g och 50 cm lång! Vi mår bra men är trötta! Berättar mer när vi kommit hem! Kram till er!

• Bianca1

Vi är hemma nu och mår ganska bra trots att jag har mycket ont efter snittet. Trött är man ju naturligtvis oxå och dottern älskar sin bror över allt annat så det blir mycket pass så hon inte ska råka göra honom illa!

Hon blev med ens så himla stor! Hon vill inte ens att man bär henne längre! Idag tog hon sin egen plånbok och köpte ett vykort och frimärke till sin bästa kompis som flyttat till Stockholm. Där skrev hon om sin nya lillebror!

Det blev en John KEVIN Emil Jonsson :)

Kram till er!!!

Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013