• Bianca1

Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

Morris79 skrev 2013-09-14 20:28:32 följande:

Tid hos BM den 26/9, om två veckor!

Tror du att det finns en chans att allt är ok? :(

KRAM!!!

Åh vilken väntan! Så länge du inte börjar blöda igen så är jag väldigt hoppfull!!!

Samtidigt så har vi ju båda gått igenom det andra scenariot tidigare...:(

Jag hade inte ont vid mitt MA men blödde däremot rött så det är ju inte samma sak!

Om du visste hur mycket jag hoppas och tänker på dig!!!

Stor kram min vän!
  • Bianca1

Men får du inte göra ett vul eller ul hos bm efter detta? Åk till gyn eller betala för ett privat tycker jag... Inte hälsosamt att gå omkring i flera veckor och vara orolig!

Kram på dig vännen!!!

• Bianca1

Men googla privat gyn. Finns ju tom i min lilla håla! Jag hoppas så att bebis mår bra!!! Det låter ju hoppfullt att du inte blöder. Och det var aldrig några klumpar va?

Är inne i en riktig depp-period nu om jag verkar tråkig.... Men tänker på dig!!!

Kram!!

• Bianca1

Nä, eller ja det är allt möjligt just nu. Dels katterna och sen hormoner och dottern slog upp sina framtänder och oväntade räkningar dök upp från ingenstans och bråk med mannen... Men det löser sig väl tillslut...

Jobbar du eller har du varit hemma nu?

• Bianca1

Måste vara från torsdagen, det tror jag. Men tar du det lugnt? Vad jobbar du med? Du måste ju ta hand om dig! Kan du inte vara hemma resten av veckan?

• Bianca1

Imån är du hemma vad vul:et än kommer att visa!

Jag är ledig hela dagen imån så hör av dig med en gång!!! Ta hand om varann ikväll och försök att få lite sömn! Imån kommer jag tänka på dig varje sekund!

Stor kram!!!

• Bianca1
    Morris79 skrev 2013-09-18 10:21:16 följande:

Nu har vi kommit hem! Fick se världens sötaste bebis vinka mot oss!!!!!! Allt såg fint ut, är i v. 11 som jag trodde och det fanns ingen blödning el hematom. Läkaren trodde att ett blodkärl gått sönder. Känner mig såååå lättad och såååå lycklig!!! Läkaren sa att förutsättningarna för att detta ska gå bra är mycket goda, speciellt när man sett hjärtat slå! HURRA!!!!!!!!!!!

TACK för dina tankar fina, rara du!!!

Nu gråter jag!!!!! Har suttit som på nålar!!! Åh vad lycklig jag blir!!! Stoooort grattis fina du!! Ni kommer att få eran lilla efterlängtade knodd!

Men var hemma och fira och njut och skäm bort dig själv idag. Eller ska du jobba?

Din man var med dig va? Han måste oxå vara lycklig?!

Skulle vilja springa ner till dig och ge dig en kram, men risken är nog att förlossningen sätter igång i förtid då ;)

Härligt med lite solsken mitt i mitt depp!
  • Bianca1
    Morris79 skrev 2013-09-18 10:33:51 följande:

Och nu gråter jag!!! :) Åh vad du är gullig och fin!!! Typiskt att vi ska bo så himla långt ifrån varandra! :( Din kram hade suttit fint just nu!

Min man var med och han blev också sååå lycklig :) Vilket ögonblick liksom, när läkaren sa att allt såg fint ut! LYCKA!

Jag ska jobba i eftermiddag men bara mellan 12.30 och 17, jätteskönt! En kort dag, det behövs!

Hur mår du min vän? KRAM!!!

Ja ni får flytta hit! :D

Ok men skönt med kort dag idag i alla fall. Jag skulle ha jobbat bara 14-18 men har ett litet bakslag med illamåendet idag så får bli hemma. Har ringt försäkringsbolaget om dotterns tänder och lyckats sjuta fram siste betaldatumet på de oförutsedda räkningarna så det börjar ordna upp sig här nu.

Ska försöka åka ut och tända ett litet ljus på "mina pojkars" grav oxå. Lite töntigt kanske men dom betydde oerhört för mig!

Men nu öppnar jag en ahlgrens bilar och firar eran lycka!!! ;P
Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013