• Bianca1

Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

Får jag vara med här tjejer?

Beklagar era MF/MA! Varit med om samma ð??¢

Tänker börja med ÄL stickor nu i veckan. Lite tidigt kanske då min mens nyss slutade, men vill inte missa ÄL

Kram!

• Bianca1

Det var MA. Det konstiga var att jag "kände" när fostret dog. Det var strax innan nyår som jag kände en smärta ( dock inte jätte ont ) i magen. Det högg till lite och försvann efter nån halvtimme. Ringde bm som inte trodde det var nån fara men jag tjatade till mig ett vul men fick tid först veckan efter. Var då i vecka 9 och de sa att fostret dött i vecka 8

Hela min värld raserade!

Trodde aldrig jag skulle bli så glad över att få se mensen sen! Allt är som vanligt och det är lixom ett klartecken att börja försöka igen! :)

Har du haft nån mens efter eller är det första mensen du väntar på?

• Bianca1

Såg nu att du haft en mens emellan. Men det är väl inte kört ännu för du har väl inte passerat bim eller?

• Bianca1

Nä jag har ett barn sen innan och det var väl lite min räddning, annars hade jag nog inte "kommit över" det lika fort...

Har ni barn innan? När jag försökte första gången visade test oxå negativt t.o.m dagen innan bim! Kände att mensen skulle komma vilken sekund som helst! Men ytterligare två dagar senare visades plusset, så jag håller alla tummar för dig ännu!!

Känns som jag har ÄL nu redan, fast mensen tog slut igår! Ömmar jätte-mycket i brösten precis som vid ÄL för mig!

Har inga stickor så det är väl försent denna månad för mig om nu detta redan var ÄL :(

• Bianca1

Jag hoppas, hoppas oxå för din skull "ärdetmintur2013"!

Har du tidigare barn?

• Bianca1

Åh jag som hoppades så för er! Men då satsar vi på att det tar sig nästa gång! :D

Testar du med stickor eller nått?

• Bianca1

Ja, jag tänkte köpa och börja redan imån. Eller tycker du det är tidigt? Är din cykel regelbunden efter allt?

• Bianca1

Ja, jag tyckte den betedde sig som vanligt. Kanske varade nån dag mindre bara. Men vi hade sex kvällen innan om det kanske kan ha med det att göra?

Börjar med stickor på torsdag, vilken lång väntan på allt!

Hur har ni det nu??

Kram!!

Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013