• Bianca1

Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

Bara fortsätta ligga då! ;P

Ingen mens ännu men mensvärk och rosa på pappret så det sätter igång snart. Hoppas det går över fort så man kan rikta in sig på nästa ÄL!

• Bianca1

Hmm men jag ser inte ens en skugga till sträck när jag inte är gravid så ditt test ger ju utslag på nått! Vet att det är jobbigt men vänta en vecka till. Jag tror du är gravid!

• Bianca1

Bim bör ju vara om två veckor då eftersom dom säger att det är exakt 14 dagar efter ÄL. Håller alla tummar som finns för er nu!!!

• Bianca1

Sitter och deppar lite. Minns hur mycket jag gnällde över mitt illamående när jag var gravid. Jag kräktes och mådde illa konstant. Var hemma från jobbet och fick tabletter utskrivna och bara grät! Ville bara att det skulle ta slut!

Sen en morgon vaknade jag och det var borta! Då visste jag ju vad som hade hänt!

Hur kunde jag vara så vek och gnällig och önska det?! Hatar att jag tänkte så! Nu skulle jag ge nästan vad som helst för att få ligga över toastolen igen!!

• Bianca1

Väntar på ÄL... Borde bli nu i dagarna. Hoppas imån för den kom på dag 14 förra månaden. Ska försöka få mannen på mys-humör ikväll ifall att :)

Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013