Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad
Om det du säger är sant... BYT terapeut.0
Om det du säger är sant... BYT terapeut.0
Jag vet att det är mycket begärt, för sammanlagt är det mycket text, men ni som uttrycker att ni förstår TS fru, att hon äntligen nått fram till att leva ut sina behov.... LÄS ALLA TS INLÄGG först!
Så ser ni att det är knappast TS som hindrat HENNE. Det är snarare hon som krossat honom. Om nån krossat nån.
Jag har ju mest svårt att förstå att TS accepterar sin brist på sexlust. Han har ju minnen av hur det var. Och vet att hans fru har dödat den.
Dödad sexlust kan jämföras med allvarlig kroppsskada. TS bör söka bot för denna skada.
PS det är inte fantastiskt och modigt att bita sig fast vid vad som var, bara osäkert och undergivet. Och lite patetiskt. Lite som klassens tönt som håller fast i flickan som lite berusad hade sex med honom lite för att varför inte och alla dom andra tjejerna hade slagit vad.
Sen finns ju den andres fru.
TS borde gå till henne och berätta och se om han kanske kan få trösta henne lite. Då kanske TS vaknar.
Dörrmattor är artiklar med kort livslängd.
Jag är helt övertygad om att kärlek utan sex (i vid mening) bara är bekvämlighet och rädsla för det okända.
Instämmer med trust me
Tummen upp för oltrix...