• Anonym (Undrar)

Har du känt på din killes prostata?

Ja, rakare fråga kan man inte ställa, den sitter ungefär 7-8 centimeter in. Man har ju sett lite p-rullar där tjejer lyckats stoppa in fingret tillräckligt långt för att kunna massera honom. Och kuken i andra handen.

• Svar på tråden Har du känt på din killes prostata?
  • The Seeker

Prostatan ligger någon centimeter in upp mot magen. Tänk att du ska nudda kukskaftet inifrån rumpan.

• Anonym (Nyfiken)
    Madida skrev 2013-01-29 13:16:09 följande:
    Jag fattar inte detta med manligt/omanligt. Avgörs det av om hur man vill ha sin röv omhändertagen? Så manliga män skriker om man kommer i närheten och omanliga män stönar njutningsfullt?
    Isåfall föredrar jag omanliga män.

Och kan känna att det finns väldigt större och viktigare saker som avgör en mans manlighet!   
    Kan det vara det att man blir penetrerad som uppfattas som omanligt, eller kan det vara ställningen, på rygg med särade ben? Eller kombinationen?
  • Anonym (Gabby)
    P30 skrev 2013-01-29 12:28:48 följande:
    Det är betydligt lättare att hitta prostatan än vad det är att hitta g-punkten på många kvinnor. Det är också lämpligt att vara väldigt lätt på handen, den är väldigt, väldigt känslig för många män. Mannen ligger på rygg med uppdragna ben. Ta en ordentlig klick glidmedel, mäns röv är lika känslig som din. Stoppa in pekfingret så långt det går med handflatan uppåt. Tryck lätt med pekfingerspetsen (inte nageln då...) när du stoppar in den, sakta. När du är hela, eller nästan hela vägen inne gnugga lätt in och ut eller i sidled. Om du trycker till ordentligt kommer han att flyga ur sängen och förmodligen inte komma tillbaka, så ta det lugnt. Prostata och erektion hänger ofta ihop. En del män får snabb och stenhård erektion när man stimulerar prostata, för en del män släpper erektionen ungefär lika snabbt. Om det är det sistnämnda och du vill ge mannen sitt livs orgasm börja inte massera förrän han börjar känna att det närmar sig, när han säger: jag kommer trycker du eller masserar prostata, ta det lugnt och gradvis, du har ju några sekunder på dig. När han kommit klart ta försiktigt ut fingret. Det är inte en kärlekshandling att kleta av glidmedel-bajs-kletet från fingret över hans mage när du är klar - det som kändes väldigt upphetsande några sekunder tidigare kan lätt kännas lite äckligt, så ha hellre en handduk till hands och svabba av lite med. Om det är svårt att synka höger och vänsterhand, eller mun och hand, alternativt om han har svårt att komma, låt honom runka medan du fixar det andra.  Många män tror ju att man måste vara bög för att uppskatta prostata-massage. Tror din sambo det tycker jag du skall lämna honom och "satsa" på någon med IQ. 
    Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.

Det var en utförlig beskrivning och jag skulle gärna prova på min man, men det låter som om man garanterat får bajs på fingret, är det så?
  • Philipsson

Läkaren - Hur har suppositorierna fungerat?
    Patienten - De var så dåliga så dem kan jag lika så gott köra upp i häcken!

Ja, det är jag på bilden.
  • Nallet
    Anonym (Gabby) skrev 2013-01-29 14:38:17 följande:

Det var en utförlig beskrivning och jag skulle gärna prova på min man, men det låter som om man garanterat får bajs på fingret, är det så?
    Om han inte har tömt och/eller tvättat så finns risken ja.

Men om han gör det, och gör det rätt så ska det inte finnas någonting där.

Precis samma som på en tjej, underligt det där.Flört
  • P30
    Anonym (Gabby) skrev 2013-01-29 14:38:17 följande:

Ja, alltså, ibland finns det ju bajs där inne. Och stoppar man in ett finger kan det ju komma lite bajs på fingret. Är det så att man tycker att det känns jobbigt så är ju en kondom en rätt bra idé.
  • Anonym (Gabby)
    P30 skrev 2013-01-29 16:24:06 följande:
    Ja, alltså, ibland finns det ju bajs där inne. Och stoppar man in ett finger kan det ju komma lite bajs på fingret. Är det så att man tycker att det känns jobbigt så är ju en kondom en rätt bra idé.

Jo kondom skulle jag självklart ha, men trots det så har jag lite bajsfobi... Varför ska prostatan ligga i rumpan, vore bättre om den låg bakom örat typ, haha :) jobbigt att gå till frisören då iofs... ;) men ska försöka tänka att det inte är hela världen om det händer. Finns det risk att skada honom förresten, hur försiktig ska man vara?
  • P30
    Anonym (Gabby) skrev 2013-01-29 16:32:16 följande:

Jo kondom skulle jag självklart ha, men trots det så har jag lite bajsfobi... Varför ska prostatan ligga i rumpan, vore bättre om den låg bakom örat typ, haha :) jobbigt att gå till frisören då iofs... ;) men ska försöka tänka att det inte är hela världen om det händer. Finns det risk att skada honom förresten, hur försiktig ska man vara?
    Jag föreslår viss försiktighet, så låt slagborren och hålsågen ligga på sin vanliga plats.
    Med tanke på vad en rumpa kan få stå ut med i form av penetration tror jag att du kan jobba på ganska bra med både en och två fingrar utan att det bör bli så bestående men. Men använd glidmedel och försök att skarpvässa naglarna innan så skall det nog gå bra. Det passerar ändå en del den vägen. 
  • Anonym
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-01-29 09:59:02 följande:
    Hur länge tog det? Fick han utlösning? Hade han aldrig prövat tidigre?

Jag har lekt analt med män tidigare och det finns ju ganska många som gillar ett finger där. ;) Inget omanligt i det enligt mig och oftast är det männen som tagit initiativet.

Detta var dock första gången jag verkligen försökt framkalla en orgasm på killen såhär. Nytt för honom med. Tog ett bra tag för honom att komma, men det är nog individuellt. Ingen hand alls på kuken. Tror han fick utlösning men minns inte. Han hade en badduk under sig och stod på alla fyra. Jag hade på mig vinyl/latexhandskar (rekommenderas!) Självklart hade han tömt sig och var nyduschad. Går ju att göra mikrolavemang om man vill det också. Gör det ni brukar om ni har analsex.
  • beb3380

Gammal tråd med nyhet. Skulle få en årlig läkarundersökning för min blodtrycksmedicin och då ville jag att de skulle ta ett PSA blodprov samtidigt. Kom till mottagningen och kollade blodtrycket och frågade om PSA blodprovet, då fick jag lägga mig på britsen, dra upp benen mot magen och få ett finger som undersökte prostatan. De kollar tydligen alltid nu och nöjer sig inte bara med blodprov. Kände inget sexigt över huvud taget, kändes faktiskt bra att det var en kvinnlig läkare. De har inte så tjocka fingrar.

Svar på tråden Har du känt på din killes prostata?