• Anonym (Undrar)

Har du känt på din killes prostata?

Ja, rakare fråga kan man inte ställa, den sitter ungefär 7-8 centimeter in. Man har ju sett lite p-rullar där tjejer lyckats stoppa in fingret tillräckligt långt för att kunna massera honom. Och kuken i andra handen.

• Svar på tråden Har du känt på din killes prostata?
  • Anonym (killen)
    Willhellmina skrev 2013-01-29 11:09:06 följande:
    Supervanligt att grabbar kommer av att man bara stimulerar prostatan, enligt min erfarenhet. Klart häftigt!

Härligt o höra tjejer som gillar det!
  • Anonym (Villig fru)

Gör det ofta och det är mycket populärt hemmaCool

• Anonym (hur?)

Hur gör man rent praktiskt, jag vill så gärna göra det för min kille men vågar inte riktigt?

• Anonym (killen)
    Anonym (Villig fru) skrev 2013-01-29 11:18:32 följande:
    Gör det ofta och det är mycket populärt hemmaCool

Bra där!!
  • Anonym (Försökt)

Jag tycker att anal stimulans på honom är sexigt oavsett, så är jag med en kille som tillåter det så har jag gärna ett finger eller nån leksak i honom samtidigt som jag suger. Men har uppenbara problem att hitta prostatan. Tur att jag inte är läkare

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Försökt) skrev 2013-01-29 11:47:30 följande:
    Jag tycker att anal stimulans på honom är sexigt oavsett, så är jag med en kille som tillåter det så har jag gärna ett finger eller nån leksak i honom samtidigt som jag suger. Men har uppenbara problem att hitta prostatan. Tur att jag inte är läkare

Kanske det är som med kvinnor g-punkt, kan vara svår att hitta. Men med prostatan vet man ju att den finns i alla fall...
  • Anonym (killen)
    Anonym (Försökt) skrev 2013-01-29 11:47:30 följande:
    hihi men du låter ju som en toppen tjej. hur gammal är du? *nyfiken*
  • Anonym (Försökt)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-01-29 11:48:57 följande:

Kanske det är som med kvinnor g-punkt, kan vara svår att hitta. Men med prostatan vet man ju att den finns i alla fall...
    Finns det någon länk eller nåt som bekriver VAR den sitter och hur den känns? Jag vill ju hitta den!

Anonym (killen) skrev 2013-01-29 11:50:16 följande:
    hihi men du låter ju som en toppen tjej. hur gammal är du? *nyfiken*
    Fast killar som skriver hihi....njae
  • Anonym (killen)
    Anonym (Försökt) skrev 2013-01-29 11:54:21 följande:
    Finns det någon länk eller nåt som bekriver VAR den sitter och hur den känns? Jag vill ju hitta den!

Fast killar som skriver hihi....njae
    http://www.systerkarin.se/blog/tag/prostatamassage/
    här finns en bild. när du tar in fingret i rumpan så känn framåt magen som du vinkar till dig någon då kommer du känna som en liten knöl typ. då är du rätt å det märks på killen åxå kan jag säga hihi 
Svar på tråden Har du känt på din killes prostata?