Inlägg från: Anonym (Nyfiken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken)

Har du känt på din killes prostata?

Man kan nog få orgasm av det och de som lyckas brukar tycka att det är jätteskönt vad jag förstår. Har inte testat själv.

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2013-01-29 09:51:07 följande:
    Jepp, testat. Hade handske på och var riktigt häftigt att se killen få en orgasm av endast prostatastimulans.

Hur länge tog det? Fick han utlösning? Hade han aldrig prövat tidigre?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Försökt) skrev 2013-01-29 11:47:30 följande:
    Jag tycker att anal stimulans på honom är sexigt oavsett, så är jag med en kille som tillåter det så har jag gärna ett finger eller nån leksak i honom samtidigt som jag suger. Men har uppenbara problem att hitta prostatan. Tur att jag inte är läkare

Kanske det är som med kvinnor g-punkt, kan vara svår att hitta. Men med prostatan vet man ju att den finns i alla fall...
  • Anonym (Nyfiken)
    Madida skrev 2013-01-29 13:16:09 följande:
    Jag fattar inte detta med manligt/omanligt. Avgörs det av om hur man vill ha sin röv omhändertagen? Så manliga män skriker om man kommer i närheten och omanliga män stönar njutningsfullt?
    Isåfall föredrar jag omanliga män.

Och kan känna att det finns väldigt större och viktigare saker som avgör en mans manlighet!   
    Kan det vara det att man blir penetrerad som uppfattas som omanligt, eller kan det vara ställningen, på rygg med särade ben? Eller kombinationen?
Svar på tråden Har du känt på din killes prostata?