• Anonym (Undrar)

Har du känt på din killes prostata?

Ja, rakare fråga kan man inte ställa, den sitter ungefär 7-8 centimeter in. Man har ju sett lite p-rullar där tjejer lyckats stoppa in fingret tillräckligt långt för att kunna massera honom. Och kuken i andra handen.

• Svar på tråden Har du känt på din killes prostata?
  • Anonym

nope skulle aldrig komma på fråga.

• Anonym (Försökt)

Skulle jag väldigt väldigt gärna göra men jag lyckas inte! Jag hittar den inte. Är singel och har provat på 3 olika killar. Måste vara nåt fel på mig eftersom jag inte kan hitta den

• Anonym (Undrar)

Har själv aldrig försökt göra det på mig själv men har läst att man kan få orgasm av det. Undra om det kommer någon sås då eftersom penis inte stimuleras

• Anonym (Försökt)
    Anonym (Undrar) skrev 2013-01-28 22:00:25 följande:
    Har själv aldrig försökt göra det på mig själv men har läst att man kan få orgasm av det. Undra om det kommer någon sås då eftersom penis inte stimuleras
    Sås kommer det antagligen inte, men sperma
    Finns ju massvis med filmer där männen får utlösning genom enbart prostatamassage. 
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Försökt) skrev 2013-01-28 22:08:56 följande:
    Sås kommer det antagligen inte, men sperma
    Finns ju massvis med filmer där männen får utlösning genom enbart prostatamassage. 
    menar ju sperma fattar du väl:). Undra om det är vanligare bland homosexuella män
  • Anonym
    Anonym (Undrar) skrev 2013-01-28 22:12:13 följande:
    menar ju sperma fattar du väl:). Undra om det är vanligare bland homosexuella män

Menar du om det är vanligare att det kommer sperma hos homosexuella än heterosexuella vid prostatamassage?
  • Anonym
    Anonym (Undrar) skrev 2013-01-28 22:12:13 följande:
    Det är nog vanligast hos män som uppskattar prostatastimulans, oavsett sexuell läggning. Även heterosexuella killar kan tycka om analstimulans, vet du.
  • PerversMan

Det är ju mannens g-punkt...tycker det är riktigt skönt.

• Anonym

Skulle vilja testa men gubben verkar tro att då är man hemligt gay

Fast skulle inte köra in nått finger utan en kådis eller kirirghandske på Drömmer

• Anonym (spännande)

Denna tråd är vard att följa. Det är då ingen tjej som testat det på mig. En överraskning kanske.

Svar på tråden Har du känt på din killes prostata?