Inlägg från: Anonym (Försökt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Försökt)

Har du känt på din killes prostata?

Skulle jag väldigt väldigt gärna göra men jag lyckas inte! Jag hittar den inte. Är singel och har provat på 3 olika killar. Måste vara nåt fel på mig eftersom jag inte kan hitta den

• Anonym (Försökt)
    Anonym (Undrar) skrev 2013-01-28 22:00:25 följande:
    Har själv aldrig försökt göra det på mig själv men har läst att man kan få orgasm av det. Undra om det kommer någon sås då eftersom penis inte stimuleras
    Sås kommer det antagligen inte, men sperma
    Finns ju massvis med filmer där männen får utlösning genom enbart prostatamassage. 
  • Anonym (Försökt)

Jag tycker att anal stimulans på honom är sexigt oavsett, så är jag med en kille som tillåter det så har jag gärna ett finger eller nån leksak i honom samtidigt som jag suger. Men har uppenbara problem att hitta prostatan. Tur att jag inte är läkare

• Anonym (Försökt)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-01-29 11:48:57 följande:

Kanske det är som med kvinnor g-punkt, kan vara svår att hitta. Men med prostatan vet man ju att den finns i alla fall...
    Finns det någon länk eller nåt som bekriver VAR den sitter och hur den känns? Jag vill ju hitta den!

Anonym (killen) skrev 2013-01-29 11:50:16 följande:
    hihi men du låter ju som en toppen tjej. hur gammal är du? *nyfiken*
    Fast killar som skriver hihi....njae
  • Anonym (Försökt)

Så rara ni är som vill hjälpa till

• Anonym (Försökt)
    P30 skrev 2013-01-29 12:28:48 följande:
    Det är betydligt lättare att hitta prostatan än vad det är att hitta g-punkten på många kvinnor.
    Det är också lämpligt att vara väldigt lätt på handen, den är väldigt, väldigt känslig för många män.

Mannen ligger på rygg med uppdragna ben.
    Ta en ordentlig klick glidmedel, mäns röv är lika känslig som din.
    Stoppa in pekfingret så långt det går med handflatan uppåt.
    Tryck lätt med pekfingerspetsen (inte nageln då...) när du stoppar in den, sakta.
    När du är hela, eller nästan hela vägen inne gnugga lätt in och ut eller i sidled.
    Om du trycker till ordentligt kommer han att flyga ur sängen och förmodligen inte komma tillbaka, så ta det lugnt.

Prostata och erektion hänger ofta ihop. En del män får snabb och stenhård erektion när man stimulerar prostata, för en del män släpper erektionen ungefär lika snabbt. Om det är det sistnämnda och du vill ge mannen sitt livs orgasm börja inte massera förrän han börjar känna att det närmar sig, när han säger: jag kommer trycker du eller masserar prostata, ta det lugnt och gradvis, du har ju några sekunder på dig. När han kommit klart ta försiktigt ut fingret.

Det är inte en kärlekshandling att kleta av glidmedel-bajs-kletet från fingret över hans mage när du är klar - det som kändes väldigt upphetsande några sekunder tidigare kan lätt kännas lite äckligt, så ha hellre en handduk till hands och svabba av lite med.

Om det är svårt att synka höger och vänsterhand, eller mun och hand, alternativt om han har svårt att komma, låt honom runka medan du fixar det andra. 

Många män tror ju att man måste vara bög för att uppskatta prostata-massage. Tror din sambo det tycker jag du skall lämna honom och "satsa" på någon med IQ. 
    Mycket bra svar!! Tack så mycket!
Svar på tråden Har du känt på din killes prostata?