Inlägg från: Svenskflicka |Visa alla inlägg
  • Svenskflicka

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

ummabdilleh skrev 2013-01-11 19:49:26 följande:

ibland stammer saker pa vissa folk slag, speciellt nar man bor i ett omrade och ser samma folkslag hela tiden som beter sig sa
    Ja, men vad bra. Får jag säga vad jag tycke rom folk ifrån mellanöstern då eller...just det då är  jag ju rasse för jag är ju SVENSK och jag har inte det privilegiet att yttra mig om andra folkslag.

Men fine jag är GERMAN och jag är INTE slampig.

svensktyska.blogg.se/ 
  • Svenskflicka
    ummabdilleh skrev 2013-01-11 19:53:02 följande:

jag sa inte alla svenska tjejer, jag sa manga som gick i samma klass som jag, vi var bara 2 utlandska tjejer, resten svenska
    och majoriteten av de invandrarungdomar jag träffat har varit odrägliga, otrevliga och rent utav ouppfostrade. 

• Svenskflicka
    Persisk skrev 2013-01-11 19:54:01 följande:
    Vi älskar smink men vissa överdriver självklart och lägger på tonvis med smink, men det gäller inte alla som sagt, 

Vi har attraktiva drag, som Svenskar drömmer om bara. Vi har de här naturligt TJOCKA långa mörka håret, mina svenska tjej kompisar säger det rakt ut att dom är avundsjuka och betalar mycket för att fixa hårförläningar men ändå blir deras hår inte som vårat. Vi har kurvig kropp med stor bakdel samt stor byst(de flesta av oss) Svenska tjejer lägger sig under kniven för att få större bröst men det har vi naturligt redan. Vi har naturligt den här fina hud tonen, naturlig ''solbränna'' / olivfärgad året runt, svenskar lägger sig i solarium men ändå får dom inte vår hudton, utan dom blir helt oranga/röda Flört

Så alla ni haters kan lika gärna sluta, alla vet att mellanöstern kvinnor betyder exotisk.  
    Och ni får acceptera detta bara att varje folkslag har sina speciella drag, svenskar är bleka,blonda, blåögda samt långa, medans vi tjejer från mellanöstern är exotiska  mörkt hårt, petit och liten kropp, stor bakdel samt välformad byst.

Ja, själv har jag det NATURLIGT långa tjocka blonda håret, havsblå ögon, STOR rumpa, vältränad kropp som jag tror att många av er "exotiska" kvinnor skulle drömma om. Hur tycker du detta lät?? Ditt folk är inte guds älsklingar. 

Och personligen är jag hellre en viking än att leva i ett harem.  

• Svenskflicka
    ummabdilleh skrev 2013-01-11 19:57:20 följande:

japp jag skrev aven det tidigare, att dagens ungdommar blir allt varre..jag bor i invandraromrade sa sjalvklart vet jag att invandrar tonaringar beter sig illa ..ingen har val fornekat det?
    men där tillhör nog ditt folkslag också, vilka de nu är.

• Svenskflicka
    Persisk skrev 2013-01-11 18:11:26 följande:
    Självklart vet han det, och jag vet om hans förflutna liv...inget vi pratar mer om så att säga, men nu är jag hans och han är min, vi tänker inte ens på annat.. allt fokus är nu på varandra samt på barnet som kommer Glad Min man vet vad som hände och han sa till mig att jag ska slänga ut alla falska personer eller s.k vänner ur mitt liv.. och han har helt rätt i det. Han låter inte ens främmande killar titta på mig ute det har hänt många gånger speciellt under sommaren så fick jag alltid äckliga perversa blickar och min man frågade vad dom glodde på högt så att alla skulle höra och då sluta dom o glo.. riktigt sliskigt, obs både svenska killar och män i alla åldrar samt utlänningar. Inte bara jag utan alla mina tjej kompisar får dessa sjukt äckliga blickar på sig ute av killar och män.. men inte vårt fel att vi är Perser(vackra och exotiska)Hjärta Jag skulle aldrig tänka mig vara något annat än just Pers/iranie. Nu kommer säkert många ta åt sig men det är min åsikt och alla har rätt till sina egna åsikter samt tankar.
    Tack själv har jag fått perversa blickar av din sort. och sluta höj dig själv till någon slags gudinna. Jag skulle aldrig tänka mig att vara något annat än en arier,och att alla vill se ut som ni. Dream on babe....du måste verkligen komma ner på planeten jorden. 

• Svenskflicka
    Persisk skrev 2013-01-11 19:59:14 följande:
    Kan du svara mig varför ni vill vara som oss? ni färgar håret mörkt/svart, ni solar sönder er i hopp om att se exotiska ut, alltså se ut som oss, ni fixar era bröst samt förstorar läppar för att se ut som oss men ändå ser man att det är en svensk tjej och inte en snygg arabiska eller en Persisk tjej. Ser dagligen svenska tjejer med svart hår och solbränna, i hopp om att se ut som oss.. men vi har allt det är naturligt, det ligger i våra gener Flört 
    Jag har då inte sett många av den sorten. Det jag dock uppmärksammat är att många kvinnor ifrån mellanöstern tappar både form och utseende efter barnafödande. Gör vi inte här iallafall. 

• Svenskflicka
    Persisk skrev 2013-01-11 20:10:32 följande:
    just admit it... Flört jag kan se hur svartsjuk du är vilket är också vanligt hos svenska tjejer. Nu ska jag logga ut härifrån, jag har ett liv att sköta.. samt måste vila mig. Loggar in kanske senare eller imorgon.. vissa inlägg här är ju rena komedi medans andra är lite seriösare. Jag har sagt mitt, och det jag tycker,inget  av det jag sa är lögn.. svenska tjejers beteende är känt överrealt samt bland alla. Många blir upprörda över den tråkiga och äckliga sanningen men det är ju ni som förstört ert rykte, så ni har er själva & skylla på. Jag är rak på sak och säger alltid sanningen, den som tar åt sig bryr jag mig inte om. Och återigen så menar jag inte att alla svenska tjejer är så men många svenska tjejer beter sig så.Ha en trevlig kväll allihopa Flört 
    Du tror dig verkligen veta allting. Men en dag kommer sanning till dig också.

• Svenskflicka
    matzzon31 skrev 2013-01-11 21:16:12 följande:
    Jag måste bara säga du sjunker ner på samma nivå som TS när du skriver saker som ''din sort'' och lägger upp en jättefin bild på en svensk tjej och jämför med den sämsta tänkbara bilden på en utlänning. Nästan barnsligt... Säger inte att du är rasist, men TS vill bara få fram rasistiska kommentarer i den här tråden och det har hon ändå lyckats med. Vissa människor tycker om att provocera. 
    Ja, men hon talar ju om vår sort hela tiden. Vad ger henne rätt att kategorisera folk???
  • Svenskflicka
    EnAnonumius skrev 2013-01-11 21:41:40 följande:
    Äh klassikt bland rasister. Oavsett etnicitet på rasisten.
    Det finns olika folkslag, men jag har inte sagt att någon är bättre än en annan. Skulle jag sagt det vore jag rasist.

• Svenskflicka
    EnAnonumius skrev 2013-01-11 22:02:12 följande:
    Som sagt det var därför jag skrev "oavsett etnicitet på rasisten". Etnicitet är ett annat ord för "folkslag".
    precis, men kalla mig inte rasist, henne hittar du längst upp på sidan.
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..