Inlägg från: Svenskflicka |Visa alla inlägg
  • Svenskflicka

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

ummabdilleh skrev 2013-01-11 18:55:12 följande:

japp..det haller jag med i, att man inte behover umgas med folk som inte passar en, men det roliga ar att om en utlandsk sager att den inte umgas med svenskar for de inte passar en da ar man rasist, och inte vill anpassa sig till landet man lever i sager en svensk samma da ar den inte det
    Har jag aldrig hört.

svensktyska.blogg.se/ 
  • Svenskflicka
    Persisk skrev 2013-01-11 19:08:17 följande:
    Nej för iranska killar är varken pedofiler eller våldtäcksmän.. visst det finns vissa men det är precis som bland alla folkslag.. det finns bra samt dåligt folk.

Men att svenska tjejer är lössläpta samt lätta är ju ingen nyhet..  åk bara till nån semesterort i Turkiet så ser du hur svenska tjejer springer efter turkarna för att ha sex och många åker ju dit för att ha sex, annorlunda sex.. skillnad från de sexet de får hemma här i Sverige.. En Svensk tjejkompis sa såhär: Era killar är så annorlunda jämfört med våra killar, de är riktigt varma och sköna samt vet hur man tar han om en kvinna både ute samt i sängen GladJag har sett detta själv för 2 år sen då vi var i Antalya, såg många svenska tjejer, lättklädda med turkiska killar.. och bara gud vet vad dom gjorde senare Flört
    Jaha, så nu vet du att det inte finns iranska pedofiler eller våldtäcksmän!!  Vilken planet bor du på egentligen? Enligt Oslopolisen så har alla grova våldtäkterna, de tre senaste åren begåtts av män ifrån afrika & mellanöstern. lite lustigt om alla samlades där, och här finns det bara blonda små pojkar som våldtar. Sist jag kolade så låg iran  mellanöstern. 

svensktyska.blogg.se/ 
  • Svenskflicka
    Persisk skrev 2013-01-11 19:14:10 följande:
    Jag säger bara, besök nån turistort i Turkiet .. ni kommer få se massor med lättklädda svenska tjejer som springer efter turkarna där för att få sex Flört Detta är ju inget nytt, Ni vill testa nåt nytt och kanske är trötta på de vanliga tråkiga Svensson livet här hemma..därför drar ni dit, de mesta är ju ensamma tjej gäng som åker dit för att festa vild samt få ligga med snygga & exotiska turkiska killar. 
    Tro vad du vill, men jag attraheras inte av din sort.

svensktyska.blogg.se/ 
  • Svenskflicka
    Persisk skrev 2013-01-11 19:19:19 följande:
    våldtäckterna här i Sverige sker av folk med Afrikanskt ursprung mest samt mellanöstern(araber,turkar, afghaner) sällan att det är iranier... du borde läsa lite om det så ser du vilka som står bakom alla dessa våldtäkter, mord samt rån
    hur kan du påstå att det inte finns några iranska våldtäktsmän  etc. Är du så välutbildad att du vet mer än Leif GW persson redan vid 19 år??
    Du verkar tro att ni perser är guds utvalda folk nr 2. 

och om det är någon som bör läsa på så är det du, jag tror att jag har majoriteten med mig här.

svensktyska.blogg.se/ 
  • Svenskflicka
    Persisk skrev 2013-01-11 19:24:23 följande:
    Ingen fråga dig vem du attraheras av hahaha, Jag bryr mig heller inte vem du attraheras av så ingen mening att ens nämna det.Flört
    Jag menar att jag vet inte många svenska tjejer som springer efter araber, turkar etc. Det är nog snarare att dem springer efter oss, och vill vi inte ge, ja då blir det ett jävla liv.

svensktyska.blogg.se/ 
  • Svenskflicka
    Persisk skrev 2013-01-11 19:29:25 följande:
    Men jag har sett det flera gånger gumman, och ingen kan försöka ändra min uppfattning om det för jag har som sagt sett det själv Glad
    Men som sagt, din uppfattning är inte Sanning.

svensktyska.blogg.se/ 
  • Svenskflicka
    Persisk skrev 2013-01-11 19:33:42 följande:
    ehmm jo för jag har ju sett det så det betyder att det sker, herregud alltså, hur korkad får man vara.. 
    Jag hur korkad får man vara. Okej, men då drar vi en annan sanning, när jag en gång var på en nattklubb i Stockholm så var där bara svarta kvinnor och kvinnor ifrån mellanöstern. Jag har sett hur ni rör er på dansgolvet, billigt, slampigt och endast i behov av uppmärksamhet. Jo detta är sanning, för jag har sett det. 

svensktyska.blogg.se/

• Svenskflicka
    ummabdilleh skrev 2013-01-11 19:39:58 följande:
    ja man blir ju som man umgas..har man daliga vanner paverkar man varandra..ja ser dagligen unga utlandska tjejer (somalier med sloja) ute..jag ser vad de gor och hur de beter sig..tyvarr blir ungdommarna allt varre..man blir radd for sina barns framtid
    Jag tycker att både du och TS uttrycker er på det sätt som nazister gjorde. Vissa "folkslag" gör si och så, och det är sanning för jag har sett det. Ni är inte bättre själva.

svensktyska.blogg.se/ 
  • Svenskflicka
    Persisk skrev 2013-01-11 19:42:39 följande:
    Har DU varit på en Persisk fest nån gång  du verkar hata oss, dina inlägg säger allt så jag tror inte att du varit på en persisk fest. 
    Ja, du verkar ju hata oss svenskor. 

svensktyska.blogg.se/
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..