Inlägg från: sols83 |Visa alla inlägg
  • sols83

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Tjolinti skrev 2013-01-11 14:29:12 följande:
    Jag tror ts har betalat ejder att vara på hennes sida för det finns nog ingen annan som e så störd som skulle hålla med.

• sols83
    Ejder skrev 2013-01-11 14:31:51 följande:
    Som jag sa tidigare. Jag är svensk. Det finns inte så långt jag känner mina släktingar en enda invandrare i släkten. Varför skulle jag ljuga om det? Du måste blind om du inte ser de rpoblem som just nu växer i det svenska samhället pga dysfunktionella normer. Att bejaka trohet och familj är något som skapar trygghet för medborgarna.

Vilket århundrande lever du i egentligen? Haha
  • sols83
    Ejder skrev 2013-01-11 14:35:43 följande:
    På samma som du men jag är frisk nog att se konsekvensen av dysfunktionella beteenden. Du tror inte det finns en orsak till att de är avsevärt lyckligare i t.e.x. ett land som Argentina än i Sverige?

Bara det att det att du ens håller med ts säger en hel om dig. Frisk nog...haha
  • sols83

Då har du definitivt läst nåt annat än alla andra gjort...

• sols83
    asta66 skrev 2013-01-11 14:30:15 följande:
    Min erfarenhet är att invandrare är lika rasistiska som infödda svenakr.

• sols83
    asta66 skrev 2013-01-11 14:43:20 följande:
    Och det är enbart infödda svenskars fel.

• sols83
    Ejder skrev 2013-01-11 14:45:48 följande:
    Det är en annan fråga men du vet likväl som jag att det är lätt att få omkull en svensk kvinna då svenska kvinnor  lever ovanligt promiskuöst. De är billiga eftersom det behövs lite ansträngningar för att få dem i säng. 

Haha, vilken humor
  • sols83
    Paksenarrion skrev 2013-01-11 14:49:24 följande:
    Hej och välkommen till familjeliv Antar att du är gift och har jobb? Nåt annat vore ju billigt väl?
    Jag tar anonyma trådstarter utan vald signatur som trolltrådar

• sols83
    Ejder skrev 2013-01-11 14:50:31 följande:
    Jag förstår att det är jobbigt för dig när någon säger det som du inte brukar höra i din snäva bekantskapskrets.

Tror det var ännu roligare då du inte har en aning
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..