Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..
Vem är det som är rasist egentligen?
Haha, du måste ju skämta?!!!? Skaffa dig en riktig verklighetsuppfattning. Inte Dömer?? Det är ju exakt det du gör eftersom du inte har fakta. INGEN av de alla de tjejer jag haft som kompisar och bekanta har börjat så tidigt som du påstår. Kommer inte här och klaga när du hoppar på nån som du gör. Att du ens bryr dig. Mina vänner är viktigare för mig än att jag ska bry mig om vilka de ligger med.
Du förnekar tydligen att ingen håller med dig.
Herregud, hon är ju inte din kompis. Du brydde ju dig mer om hur många hon ligger med än henne som person. Fatta själv att hon tar illa upp när du KRÄNKER henne som du helt klart gjorde först. Vare sig du får för dig att det skulle vara en ursäkt för att du tyckte du talade "sanning". Du är ju ett skämt. Hoppas hela inlägget är ett skämt.
Sa på ett fint sätt?? Jo tjena, haha!
Och du förnekar helt klart stenhårt att du verkligen kränkte henne. Stackars tjej.
Herregud som sagt, du VET VERKLIGEN INTE vad kränkt är. Helt väck.
Korkat att prata ner svenskar, du beter dig mer rasistiskt hela tiden. Suck, tragiska människa.