Inlägg från: Jättekul |Visa alla inlägg
  • Jättekul

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Meh01 skrev 2013-01-12 12:08:49 följande:
    Hahaha asgarv, har redan skickat meddelande till bruden på twitter. Hon blir säkert glad.
    Bra
  • Jättekul
    Persisk skrev 2013-01-12 12:12:08 följande:
    När ska ni börja inse att jag inte menar att ALLA svensks tjejer är så, har ju påpekat och skrivit det många gånger , "inte alla men många av er". men det är ju ni själva som förstört ert egna rykte sen sitter ni och säger saker om oss persiska tjejer vilket visar att ni vill ignorera och förneka er själv och väljer att prata om persiska tjejer , tråden handla ju om svenskar och inte iranier . Jag har upplevt mycket med er, tyvärr mycket negativt, senaste gången med min FD kompis förra veckan blev rasist helt plötsligt , synd men sant.
    TROR du på fullt allvar att tjejer som är 12 år har sex. Självklart finns det men de är få.

Till skillnad från "ditt" hemland där man får ha flera fruar och gärna från låg ålder.

• Jättekul
    Alecto skrev 2013-01-12 12:13:37 följande:
    Och vi undrar varför du är rasist?

Och vad är ämnet? Att du rättfärdigar ditt eget dåliga beteende mot din kompis genom att kalla henne för rasist? Du är en kass vän som inte ställer upp på din kompis och tar reda på varför - istället kallar du henne för slampa och blir förvånad över att hon blir förbannad.
    Du generaliserar väldigt och tycker att alla svenska tjejer är lättfotade, blir av med oskulden vid 12 och beter sig billigt - trots att flera i den här tråden har sagt att många tjejer från Iran är precis likadana. Same shit - diffrent name skulle jag vilja säga. Det känns som du är omvänd sen du gifte dig och skaffade barn - är det verkligen dina egna ord och åsikter som du säger eller börjar du bli hjärntvättad? På något sätt lyser andras åsikter genom (din man, pappa, svärfar osv kanske) eftersom det känns som du nyligen har börjat reagera på din kompis sätt. Vem vet - vi känner inte dig men vad säger att du var så mycket olika innan du gifte dig? 
    TS är en sådan som förtrycker kvinnor. Till skillnad mot många kvinnor i mellanöstern som verkligen kämpar för att komma ur sina "bojor" så fortsätter TS att förtrycka så kvinnorna ska stanna kvar.
    Vara oskuld när man gifter sig! ha! Men inte oskuld i baken va, Eller hur TS? 
  • Jättekul
    Persisk skrev 2013-01-12 12:22:55 följande:

Jag har alldrig sagt att jag var oskuld när jag gifte mig förra året , vart har du fått det ifrån? Jag har haft pojkvänner tidigare samt andra relationer men inte ens i närheten så många Som mina svensks tjej kompisar haft, detta har jag sett med egna ögon alltså svenskars beteenden så jag har fått det bekräftad många gånger , sen om
    Ni nu förnekar det så kan jag väl känna med er , det är pinsamt för er så självklart vill ni ignorera och förneka samt försöka måla upp svenska tjejer som fina och pryda medans det är exakt TVÄRTOM . HAHAHA!
    Du är 19 år och gravid. Du har haft flera pojkvänner tidigare samt andra relationer   De här andra relationerna. Är det one night stands?

Jag måste säga att din sexdebut var rätt tidig då. Tidigare än svenska tjejers sexdebut som rent statistiskt ligger på 16-17 år. 
  • Jättekul
    Persisk skrev 2013-01-12 12:25:52 följande:
    Jag har alldrig sagt att jag var oskuld när jag gifte mig förra året , vart har ni fått det ifrån? Jag har haft pojkvänner tidigare samt andra relationer men inte ens i närheten så många Som mina svensks tjej kompisar haft, detta har jag sett med egna ögon alltså svenskars beteenden så jag har fått det bekräftad många gånger , sen om

Ni nu förnekar det så kan jag väl känna med er , det är pinsamt för er så självklart vill ni ignorera och förneka samt försöka måla upp svenska tjejer som fina och pryda medans det är exakt TVÄRTOM . HAHAHA!
    Får jag fråga vilken värld du kommer ifrån? Bor du i ett utsatt område socioekonomiskt sätt? Du verkar ha EN världsbild och dömer alla efter den.

Du gifte dig när du var 18 år och har haft pojkvänner sedan tidare. Jag antar att det är minst 3 då du skriver på det sättet. Samt andra relationer. Jag tycker nog att det är ganska många för att vara så ung.

När hade du din sexdebut? 
  • Jättekul
    Persisk skrev 2013-01-12 12:28:51 följande:

Även om jag hade sexkontskter så var det samma kille jag träffa , jag träffa absolut inte olika killar varje kväll som svenskar gör, märker du inte skillnaden ? Jag höll mig till Sanna person , bytte inte partner och säng lika ofta som att byta underkläder som många av er svenskor gör
    Förstår du vad jag säger när jag säger statistik. Förstår du det ordet?

Enligt statistiken så har svenska tjejer sexdebut i Sverige vid 16-17 års ålder. 
    De har allstå inte legat runt före denna ålder som du påstår. 
  • Jättekul
    Modgun skrev 2013-01-12 12:31:54 följande:
    Jag knullade aldrig runt. Hade jag en partner så höll jag mig till denne, dom tjejer jag umgicks med då var likadana.
  • Jättekul
    Modgun skrev 2013-01-12 12:32:58 följande:
    Jag gjorde det aldrig, inte mina vänner heller. Men däremot så gick det relativt många persiska killar på min skola, och där var det def INTE en vanlighet att de höll sig till en tjej.
  • Jättekul
    Persisk skrev 2013-01-12 12:34:09 följande:

jag förlora min oskuld vid 16 års åldern , 5 månader efter att jag fyllt 16. tro det eller inte , det är ditt problem :) jag har inget att dölja .
    Och efter det har du alltså haft 3 pojkvänner och flera andra relationer. Sen gifte du dig vid 18-års ålder.

Snacka om att knulla runt. Skillnaden mellan dig och dina fantasier om svenska tjejer är att du "kallar" dem pojkvänner fast det bara är dejtingstadiet på någon månad eller vecka. 
  • Jättekul
    Persisk skrev 2013-01-12 12:40:11 följande:

innan jag gifte mig så hade jag 2 förhållanden samt en enda "sexkompis" och honom träffa jag när jag var singel så totalt 3 olika har jag haft sex med innan jag gifte mig, DET ÄR INGET jämfört med billiga svenska tjejer som har legat med tusentals samt öppnar upp låren för vem som helst ! Och jag jag vet svenka tjejer som förlora oskulden i 12(!) års åldern , väldigt typiskt er som sagt :)
    Roligt att du förändrar din story hela tiden och förminskar antalet pojkvänner och "andra relationer" som är rena KK-relationerna då antar jag.

Så du har alltså haft en KK och två pojkvänner under ca 1 år. Du hade sexdebuten när du var 16 år och några månader. Du gifte dig när du var 18. Du måste ha träffat din blivande man innan 18 år. Så allt detta har skett under drygt ett år. Ganska omfattande och slampigt egentligen.

Om det är så att tjejer har blivit av med oskulden när de är 12 år så hoppas jag att någon vuxen har tagit sitt ansvar och anmält detta till polis och socialtjänst då det enligt lag är förbjudet att ha sex med barn i vårt land.

Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..