Inlägg från: Ejder |Visa alla inlägg
  • Ejder

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Smartie skrev 2013-01-11 14:57:44 följande:

Det är möjligt, men det krävs oftast ännu mindre ansträngning för att få MÄN i säng. Gäller även många mena- män! Jfr med hur många killar beter sig på raggmarknaden är de flesta tjejer pryda.
    Eftersom en mans sociala status går upp medan det går ner för en kvinna känns det föga aktuellt. En man kan inte vara billig. Det skulle väl vara om du åker ner till Gambia med ett par feminister som du kan påstå det i så fall.
  • Ejder
    Gonee skrev 2013-01-11 15:07:27 följande:
    Det roliga är att dom som kommer ifrån Iran är oftast dom som anpassar sig mest och bäst i Sverige! (Läste om det någonstans).
    Inte alls märkligt då det är en vettig kultur som ser upp till kunskap och utbildning.

Under min utbildningstid på universitet var alltid de iranier jag stött på extremt ambitiösa. Mycket riktigt är det idag mycket vanligt med iranier som går ut svenska universitet med toppbetyg och en strålande framtid till mötes.
  • Ejder
    Snöviolen skrev 2013-01-11 16:26:29 följande:

Ts hjärna.
    Med tanke på kvaliteten på ditt inlägg så är det snarare din.
  • Ejder
    EnAnonumius skrev 2013-01-11 23:46:13 följande:
    Rent ärligt; den tunga överdrivna sminkningen man ser hos iranskor, brukar man hitta hos svenska knarkade kvinnor som skall tjäna pengar på gatprostitution till sitt knark. M.a.o Knarkluder sminkning.

(OBSEVERA jag gör en jämförelse, så jag säger INTE att TS är en hora eller knarkluder)
    Det finns väl en bra anledning till det. Eftersom svenska kvinnor ser ut som stryk får svenska män gå till prostituerade för att stå ut med frun. TS är mycket vacker och det är en sådan fru vi män vill ha om vi svarar ärligt.  
  • Ejder
    Svenskflicka skrev 2013-01-12 00:02:31 följande:
    För det andra så fungerar den svarta marknaden i Sverige precis som vilken annan som helst, dvs den kontrolleras av tillgång och efterfrågan. Vad säger då detta... Jo att svenska män inte har särskilt stort behov av prostituerade som i många andra länder. 
    Så det är därför svenska män valfärdar till områden med prostituerade i Thailand minst en gång per år?
  • Ejder
    Jättekul skrev 2013-01-12 00:05:55 följande:
    Men vilken oförskämd TS. Jag är verkligen inte rasist men det var det mest rasistiska jag läst om svenskar när jag läser inläggen från TS. Jag blir rent ut sagt förbannad och provocerad som svensk.

Perfekt i skrift. Så jag antar att du har gått i skola i hela ditt liv i Sverigen. Du pratar om svenskar som om du inte var svensk själv. Jag antar att du har svenskt medborgarskap. Du anklagar alla svenska tjejer för sexdebut vid 12 års ålder och att alla ligger runt. Wow. Jag tycker du ska läsa på lite. Då sexdebuten oftast är 16-17 år. Skulle tro att der är senare än Iran där många tjejer blir bortgifta tidigt.

Du är 19 år och jag tycker du ser gammal ut på bilden. Det ser ut som om du har sminkat ditt ansikte mycket ljusare än vad din hudfärg egentligen är. Lite som mamman i familjen Adams (men det vet nog inte du vilka det var). Du säger att alla svenska tjejer vill se ut som dig. Ja, många iranskor är vackra men jag tycker inte du är speciellt vacker. Jag brukar säga att alla tjejer i 20-års åldern är vackra men jag måste göra ett undantag idag. Du är ful, ful från insidan som lyser igenom i ditt ansikte. Du var elak och dum mot din väninna. Som blev besviken på dig. Du kränkte henne. Detta är en demokrati där vi får göra vad vi vill inom de skrivna lagarna. Acceptera det. 
    Ja du jättekul. Du är uppenbarligen avundsjuk då du vet att du aldrig kommer att få en så vackr tjej som TS.
  • Ejder
    Ejder skrev 2013-01-12 00:16:24 följande:
    Ja du jättekul. Du är uppenbarligen avundsjuk då du vet att du aldrig kommer att få en så vackr tjej som TS.
    Oj, ser att du är kvinna. Det förklarar saken. Kvinnor har alltid haft svårt för vackra kvinnor då de inser att alfahanarna kommer att välja dessa framför dem.
  • Ejder
    Snöviolen skrev 2013-01-12 00:19:23 följande:
    Ja tycker man att clowner är vackra, så tycker man att ts är vacker. Jag menar hon har ju läppstift nästan upp till nästippen.
    TS gör sig inte vacker för kvinnor utan för män. Män gillar feminina kvinnor och smink och stora läppar är feminint.
  • Ejder
    Svenskflicka skrev 2013-01-12 00:21:26 följande:
    Vallfärdar är nog att överdriva. och vad är det som är så förskräckligt med oss svenskor då??
    Vulgära och ouppfostrade. Det ska dock sägas att det finns undantag. Är själv gift med en "fin flicka" som kan uppföra sig och ser bra och feminin ut.
  • Ejder
    Snöviolen skrev 2013-01-12 00:23:41 följande:
    Ja det är sant att män tycker det är vackert med smink, men de tycker inte det är vackert med flera kg smink.
    Varför är du så upphakad vid TS utseende? 

Det där med att "vi gillar olika" gällde som väntat bara inom extremt snäva ramar naturligtvis. 
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..