Jättekul skrev 2013-01-12 00:05:55 följande:
Men vilken oförskämd TS. Jag är verkligen inte rasist men det var det mest rasistiska jag läst om svenskar när jag läser inläggen från TS. Jag blir rent ut sagt förbannad och provocerad som svensk.
Perfekt i skrift. Så jag antar att du har gått i skola i hela ditt liv i Sverigen. Du pratar om svenskar som om du inte var svensk själv. Jag antar att du har svenskt medborgarskap. Du anklagar alla svenska tjejer för sexdebut vid 12 års ålder och att alla ligger runt. Wow. Jag tycker du ska läsa på lite. Då sexdebuten oftast är 16-17 år. Skulle tro att der är senare än Iran där många tjejer blir bortgifta tidigt.
Du är 19 år och jag tycker du ser gammal ut på bilden. Det ser ut som om du har sminkat ditt ansikte mycket ljusare än vad din hudfärg egentligen är. Lite som mamman i familjen Adams (men det vet nog inte du vilka det var). Du säger att alla svenska tjejer vill se ut som dig. Ja, många iranskor är vackra men jag tycker inte du är speciellt vacker. Jag brukar säga att alla tjejer i 20-års åldern är vackra men jag måste göra ett undantag idag. Du är ful, ful från insidan som lyser igenom i ditt ansikte. Du var elak och dum mot din väninna. Som blev besviken på dig. Du kränkte henne. Detta är en demokrati där vi får göra vad vi vill inom de skrivna lagarna. Acceptera det.
Ja du jättekul. Du är uppenbarligen avundsjuk då du vet att du aldrig kommer att få en så vackr tjej som TS.