Inlägg från: Ejder |Visa alla inlägg
  • Ejder

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Persisk skrev 2013-01-10 21:07:36 följande:
    Är ny på sidan, 19 år och blivande mamma.
    Jag vet att man absolut inte ska dra alla över en kam men varför är de flesta svenskar smygrasister?
    Jag har / haft många svenska vänner, vi har haft bra relation men när vi har tjafsat så kommer deras rasistiska sida fram, det är allt från kränkande ord samt ''varför bor du i Sverige ' ''flytta tillbaka till ditt land'' ''jävla iranie trash'' osv. Jag blev jätte förvånad, för vi har alltid stått varandra mycket nära men helt plötsligt efter lite tjafs så kommer deras rasistiska sida fram. Detta är 2:e gången jag har varit med om sånt, bröt nyligen kontakten med ytterligare en Svensk tjej kompis till mig efter en vild diskussion om henne och varför hon är så billig och ligger runt med alla. Hon blev jätte arg i slutet så kom hon med rasistiska och kränkande ord. Vi har känt varandra i 4 år men nu har vi sagt upp kontakten. Vissa har svårt & acceptera sanningen..

Känns som att ni inte gillar utlänningar, men ni leker/spelar att ni gillar oss, men vid det rätta tillfället så släpper ni bomben, dvs visar er rasistiska sida.

Varför är ni på detta viset? vet att inte alla svenskar är det men ni som är det, varför kommer er ''rätta'' sida fram helt plötsligt som ett bombnedslag? 
    Därför att man inte får vara det minsta rasistisk eller nationalistiskt pyr mycket under ytan som kommer fram av ren frustration.

Ska tillägga att det finns många svenskar som inte är alls rasistiska. Det skulle väl vara mot svenskar i så fall. Är svensk och kommer från en ultra svensk familj, uppväxt i svenskt område men föraktar det mesta från Sverige just för att det är sådant hycklande hela tiden. Ingen vågar säga vad de tycker och ansluter till en fullständigt idiotiskt politisk korrekt ideologi.

Så gott som alltid när det kommer någon som är född utanför Sverige får man höra mängder med sanningar somingen svensk vågaty säga.

• Ejder
    Ejder skrev 2013-01-11 14:15:49 följande:
    Så gott som alltid när det kommer någon som är född utanför Sverige får man höra mängder med sanningar somingen svensk vågaty säga.
    ...och du sa ju faktiskt en sanning till din kompis men hon ville inte lyssna. För egen del hade jag applåderat din kommentar för vem som helst kan räkna ut  att du förr eller senare får betala priset för att ligga runt. Du var en schysst vän som upplyste henne om det.
  • Ejder
    Tjolinti skrev 2013-01-11 14:19:25 följande:

om du läst alla sidor så hade du sett att Ts skriver att alla svenskar är billiga och att svenska tjejer inte har någon självrespekt.
    Det stämmer ju...
  • Ejder
    Persisk skrev 2013-01-11 14:24:01 följande:
    Du måste skoja med mig, jag har aldrig sagt att alla Svenskar är så skrev och påpeka flera gånger att många av er är så och det är som sagt det jag ser dagligen nästan och får höra och får bekräftad hela tiden. Jag har inget emot svenskar, jag har svenska vänner kvar som står mig nära och vi har bra relationer.. bara för att jag skriver den bittra och tråkiga sanningen om vissa svenska tjejer betyder inte att jag ogillar er, punkt slut. 
  • Ejder
    lizalolly skrev 2013-01-11 14:26:01 följande:
    kudden12 skrev 2013-01-11 13:32:44 följande:
    Vilka är det som ligger mest tror du???? Vilka har flest ungar??? Men visstja, det är ju FÖRBJUDET att använda preventiv medel... BLÄÄ!!!
    De kan i alla fall hålla sig till en vilket ger barnen en riktig familj. 

En svensk kvinna som har fyra barn är det inte helt ovanligt att det är med fyra olika pappor. Trevlig trygghet för barnen! 
  • Ejder
    sols83 skrev 2013-01-11 14:28:50 följande:
    Haha, ejder är klart inte från Sverige heller. Vare den än säger.
    Som jag sa tidigare. Jag är svensk. Det finns inte så långt jag känner mina släktingar en enda invandrare i släkten. Varför skulle jag ljuga om det?

Du måste blind om du inte ser de rpoblem som just nu växer i det svenska samhället pga dysfunktionella normer. Att bejaka trohet och familj är något som skapar trygghet för medborgarna.
  • Ejder
    sols83 skrev 2013-01-11 14:33:53 följande:

Vilket århundrande lever du i egentligen? Haha
    På samma som du men jag är frisk nog att se konsekvensen av dysfunktionella beteenden. Du tror inte det finns en orsak till att de är avsevärt lyckligare i t.e.x. ett land som Argentina än i Sverige?
  • Ejder
    sols83 skrev 2013-01-11 14:37:07 följande:

Bara det att det att du ens håller med ts säger en hel om dig. Frisk nog...haha
    Finns ju forskning som visar att TS är inne på rätt spår. Sverige ligger i den absoluta botten vad gäller förmåga att integrera invandrare i samhället. Skillnaden i arbetslösheten mellan invandrare och födda medborgare är t.e.x. oerhört mycket större i Sverige än i de flesta andra länder.
  • Ejder
    Tjolinti skrev 2013-01-11 14:41:48 följande:

och det gör svenska tjejer till slampor och billiga?
    Det är en annan fråga men du vet likväl som jag att det är lätt att få omkull en svensk kvinna då svenska kvinnor  lever ovanligt promiskuöst. De är billiga eftersom det behövs lite ansträngningar för att få dem i säng. 
  • Ejder
    sols83 skrev 2013-01-11 14:49:01 följande:

Haha, vilken humor
    Jag förstår att det är jobbigt för dig när någon säger det som du inte brukar höra i din snäva bekantskapskrets.
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..