Inlägg från: Terese 047 |Visa alla inlägg
  • Terese 047

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Persisk skrev 2013-01-10 22:12:38 följande:
    Jag bryr mig bokstavligt talat inte om vilka som håller med mig eller vilka som inte gör det, vill bara veta varför svenskar eller vissa av er är smyg rasister och helt plötsligt kommer den rätta sidan fram hos er? det är min fråga. OCH JO, att kränka någon pga ens utseende,ursprung eller etnicitet är RASISM, precis det min kompis gjorde mot mig, ordet rasism innebär just detta. Du kan ju läsa om det om du inte visste redan.
    Du kränkte henne lika mycket. PUNKT:
  • Terese 047
    Persisk skrev 2013-01-10 22:29:31 följande:
    Ja jag sa ju inte typ du är en hora du ligger runt osv, jag sa på ett sätt så att hon skulle inse att det hon gör är inte fint men samtidigt ville jag inte att hon skulle känna sig kränkt, billigt att ligga runt så ofta hela tiden sa jag. Jag är  ALLTID RAK PÅ SAK, säger alltid det jag vill och tycker, såklart vill jag inte kränka andra men om vissa tar så mkt åt sig av sanningen så är det ju deras problem, inte mitt. 
    o du har många vänner?
  • Terese 047
    Persisk skrev 2013-01-11 19:14:10 följande:
    Jag säger bara, besök nån turistort i Turkiet .. ni kommer få se massor med lättklädda svenska tjejer som springer efter turkarna där för att få sex Flört Detta är ju inget nytt, Ni vill testa nåt nytt och kanske är trötta på de vanliga tråkiga Svensson livet här hemma..därför drar ni dit, de mesta är ju ensamma tjej gäng som åker dit för att festa vild samt få ligga med snygga & exotiska turkiska killar. 
    Jag såg inget av detta du beskriver i turkiet..
  • Terese 047
    Persisk skrev 2013-01-11 19:29:25 följande:
    Men jag har sett det flera gånger gumman, och ingen kan försöka ändra min uppfattning om det för jag har som sagt sett det själv Glad
    Och jag har träffat många slabbiga iranier som ser sig som en gåva till befolkningen och på allvar tror att jag vill ta i dom med tång... nu drar jag slutsatsen att alla iranier är slabbiga
  • Terese 047
    Svenskflicka skrev 2013-01-11 19:41:47 följande:
    Jag hur korkad får man vara. Okej, men då drar vi en annan sanning, när jag en gång var på en nattklubb i Stockholm så var där bara svarta kvinnor och kvinnor ifrån mellanöstern. Jag har sett hur ni rör er på dansgolvet, billigt, slampigt och endast i behov av uppmärksamhet. Jo detta är sanning, för jag har sett det. 

svensktyska.blogg.se/

För att inte tala om den vulgära sminkningen 
  • Terese 047
    ummabdilleh skrev 2013-01-11 19:48:05 följande:

de har sjalva sagt detta och jag har hort dom prata om det, men da ljuger de da pastar du???
    Alla svenska tjejer du träffat?

Det är nog inte alls vanligt att folk förlorar den vid 12.
  • Terese 047
    Persisk skrev 2013-01-11 19:54:01 följande:
    Vi älskar smink men vissa överdriver självklart och lägger på tonvis med smink, men det gäller inte alla som sagt, 

Vi har attraktiva drag, som Svenskar drömmer om bara. Vi har de här naturligt TJOCKA långa mörka håret, mina svenska tjej kompisar säger det rakt ut att dom är avundsjuka och betalar mycket för att fixa hårförläningar men ändå blir deras hår inte som vårat. Vi har kurvig kropp med stor bakdel samt stor byst(de flesta av oss) Svenska tjejer lägger sig under kniven för att få större bröst men det har vi naturligt redan. Vi har naturligt den här fina hud tonen, naturlig ''solbränna'' / olivfärgad året runt, svenskar lägger sig i solarium men ändå får dom inte vår hudton, utan dom blir helt oranga/röda Flört

Så alla ni haters kan lika gärna sluta, alla vet att mellanöstern kvinnor betyder exotisk.  
    Och ni får acceptera detta bara att varje folkslag har sina speciella drag, svenskar är bleka,blonda, blåögda samt långa, medans vi tjejer från mellanöstern är exotiska  mörkt hårt, petit och liten kropp, stor bakdel samt välformad byst.

Nä, alla svenskar förlorar oskulden vid tolv.
    Ni går med 23 lager smink som avskräcker på en kilometer 
  • Terese 047
    Namine skrev 2013-01-11 19:59:41 följande:
    plus att ni har hår överallt och jag har hört många iranska kvinnor som säger att dom är så avundsjuk på oss svenska som slipper unibrow och vaxa sig en gång om dagen och ansa mustachen också.
    och vi har mycket som många andra vill ha också. det är många som skulle ge mycket för det fina blonda håret som inte blir frissigt och står åt alla håll bara för att det är lite fuktigt ute. samt att svenska kvinnor kan också vara kurviga och iranier kan vara raka.  Och undra varför iran är bäst i världen på näsoperation? jo för att iranier lägger sig under kniven för att bli av med den dom är född med. och vi svenskar har oftast bra näsor i jämförelse.
    olivfärgade? ja vi kan säga att det heter så men det gäller itne alla. har jätte många kompisar från mellanöstern som är vitare än mig. Min man uttrycker det som att när han blir solbränd så ser han skitig ut. haha.
    så det är nog ganska lika där i många avseenden. jag menar vi har saker ni vill ha och ni har saker vi vill ha så kommer det alltid vara.

Haha åh jag kunde inte låta bli att skratta mig igenom inlägget
  • Terese 047
    Persisk skrev 2013-01-11 19:59:14 följande:
    Kan du svara mig varför ni vill vara som oss? ni färgar håret mörkt/svart, ni solar sönder er i hopp om att se exotiska ut, alltså se ut som oss, ni fixar era bröst samt förstorar läppar för att se ut som oss men ändå ser man att det är en svensk tjej och inte en snygg arabiska eller en Persisk tjej. Ser dagligen svenska tjejer med svart hår och solbränna, i hopp om att se ut som oss.. men vi har allt det är naturligt, det ligger i våra gener Flört 
    Jag har den hårfärgen naturligt så det är lugnt för min del.
    Har aldrig solat solarium
    Aldrig fixat något.

Så jag vet inte faktiskt. 
  • Terese 047
    Persisk skrev 2013-01-11 20:03:30 följande:
    ALLA Iranier har inte stora näsor, vissa som opererar, gör det för att det är trend där. 

''jag menar vi har saker ni vill ha och ni har saker vi vill ha så kommer det alltid vara.''

Svenska tjejer drömmer, bokstavligt talat drömmer om att ha det här tjocka mörka håret som växer snabbt, den snygga bakdelen som vi naturligt har samt välformade brösten. Det har jag fått bekräftad, Svenska kvinnor är kända för att inte ta han dom sitt yttre, er hud kvalitet är verkligen inte bra det blir fort rynkor på er svenska kvinnor, ni är inte heller hårlösa ni har ljust därför syns det inte lika mycket. 
    Vad du tjabblar om att " ALLA iranier har inte".. "ALLA iranier gör inte.." men svenskarna drar du över samma kam?
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..