Inlägg från: Terese 047 |Visa alla inlägg
  • Terese 047

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

hon blev arg för att du kränkte henne genom att kalla henne billig och haspla ur dig att hon ligger med alla män

Nu gråter du över att hon kränkte dig tillbaka, och dessutom är hon rasist? 

• Terese 047
    Persisk skrev 2013-01-10 21:22:21 följande:
     sluta vara så billig alltså ligga runt hela tiden som de flesta svenska tjejer gör, svenska tjejer är ju kända för just detta.. att vara väldigt lösläpata och lätta och ligga runt med alla. Till skillnad från oss tjejer från mellanöstern, vi har självrespekt och ligger inte runt hela tiden. Ska du förneka detta? 
    Ja.
  • Terese 047
    Persisk skrev 2013-01-10 21:28:20 följande:
    ursäkta har jag klagat på er? eller säger jag bara det som alla vet. Svenska tjejer blir sexuellt aktiva redan från 12 års åldern vilket är för tidigt och de ligger runt med alla hela tiden, alltså svenska tjejer har ingen självrespekt. Jag DÖMER ingen, detta är sanning som alla vet. Ibland får man acceptera den bittra sanningen faktisk ;) som sagt har / har haft många svenska tjej kompisar och alla de var/är likadana, de byter säng och kille hela tiden. Det äcklar mig faktisk.
    Jaha, själv blev jag inte sexuellt aktiv vid 12, men eftersom att du har fått den bilden av ALLA svenskar så MÅSTE det ju vara så... jahaja.
  • Terese 047
    Persisk skrev 2013-01-10 21:31:24 följande:
    Ja hon visa sin rätta rasistiska sida fram genom o skriva i sms till mig att jag ska dra tillbaka till mitt hemland samt jag är en svartskalle som inte hör hemma här och sist men inte minst, Mellanöstern-TRASH.

Tycker du ärligt talat detta inte var rasistiskt  ?????Förvånad
    Nä.. orkar inte med dravel om vad som är rasistiskt och inte. kränkande, påhopp kanske.
    Men du var ju inte mycket bättre 
  • Terese 047
    Persisk skrev 2013-01-10 21:40:49 följande:
    Självklart var det rasistiskt för hon kränkte mig pga min etnicitet, ursprung osv..

Vet du inte vad ordet rasist innebär eller? 

Sitt och förneka det tills imorgon, acceptera bara att många av er är smyg rasister. 
    Jo, att vara rasist är att ... vara svensk idag.
  • Terese 047
    Persisk skrev 2013-01-10 21:48:09 följande:
    JO, Rasist är man när man KRÄNKER /förnedrar någon pga ens ursprung och etnicitet eller religion.

Som i mitt fall, hon skrev att jag är en svartskalle och inte hör hemma här samt jag ska flytta tillbaka och i slutet mellanöstern-trash.

tycker du ärligt talat att detta inte var rasistsikt ? förstår inte varför du sitter och förnekar det

och det du sa var helt ok?

Som man bäddar får man ligga. 
  • Terese 047
    Persisk skrev 2013-01-10 21:51:31 följande:
    Jag ljög ju inte för henne, eller? sa bara hur hon är och beter sig, vilket är billigt. En tjej som ligger runt hela tiden med olika killar har ingen självrespekt och är billig. Hon gillade tydligen inte sanningen. 
    vem o hur många hon ligger med rör väl inte dig.
  • Terese 047
    Persisk skrev 2013-01-10 21:55:17 följande:
    Jag var aldrig rasistiskt mot henne, sa aldrig ''jävla svenne, white trash ''eller något sånt. Alltså kränkte henne inte på nåt sätt, utan sa bara sanningen om henne vilket hon tydligen inte ville acceptera och blev upprörd och kom med RASISTISKA kommentarer till mig. 
    vad hade du förväntat dig?
    Att hon skulle tacka dig? 
  • Terese 047
    Persisk skrev 2013-01-10 22:00:33 följande:
    Ehm jag hoppas du skojar med mig. Att säga sanningen, är det att kränka någon? om nån tar åt sig av sanningen så behöver den personen verkligen hjälp, tyvärr så är det ju så att många personer idag vill förneka sanningen och inte kunna ta det men nån gång måste man faktisk. 
    det hon sa till dig kanske är hennes bild och sanning av dej
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..