Inlägg från: hoppipannkakan |Visa alla inlägg
  • hoppipannkakan

Sex med prostituerad, erfarenheter?

Anonym (vafan) skrev 2013-01-07 16:23:08 följande:
    Nej det gör jag faktikst inte. Men jag förväntar mig heller inte att du skall erkänna det för mig eller Gud och var man inne på ett forum på Familjeliv (du kanske inte ens har erkänt det för dig själv ännu). Däremot om du hade gjort det, så hade du kanske kunnat hjälpa någon annan stackars kvinna att se sammanhanget i sitt öde, och varför hon hamnat där hon gjort.

Kanske ge någon en chans att leva sitt liv igen med öppna ögon?

För hur man än vänder och vrider på det så är lögnen mycket säkrare och trygg, men inget liv som inte är sant är värt att leva. Och ingen själ kan vara lycklig om den inte lever sin egna sanning -hur hemskt den än är.
    Det är kanske du som ska öppna dina ögon och sluta döma folk efter dina egna fördomar? Det du skriver är värre än att bli kallad för smuts. Det är värre än alla hårda ord i världen och det finns inget som gör mig mer förbannad.
    Du förminskar, tar ifrån mig mitt eget värde och fördömer min egen vilja. Du anser att du är bättre, finare och har rätt att försöka klappa mig på huvudet. Hur kommer det sig? Vad hände egentligen i din barndom som gjorde dig till den fördomsfulla människan du är idag? 
  • hoppipannkakan
    Wittra skrev 2013-01-07 16:23:38 följande:

Förstår inte ens hur kan sätta pris på sig själv. några tusenlappar för sin kropp? min kropp är ovärderlig och finns inget pris på den
    Min med.
  • hoppipannkakan
    Wittra skrev 2013-01-07 16:32:19 följande:

Fast du sätter ju pris på din kropp?
    Nope. Min kropp är min och har aldrig någonsin varit till salu.
  • hoppipannkakan
    Anonym (vafan) skrev 2013-01-07 16:36:10 följande:
    Jag förstår att känner så, och tro mig eller ej - men jag är inte ute efter att såra dig. Jag förminskar dig nämligen precis inte. Jag vill  INTE kalla dig för smuts. Jag ville INTE kalla dig för en människa som är mindre värd än någon annan. Jag fördömer som sådan heller inte din egna vilja, precis som jag inte ville fördömma ett barn som gick med en pedofil av egen vilja för att han bjöd på godis. Kanske är det just därför som det gör så ont för dig att höra det jag säger, just för att det är sanningen. Och just för att sanningen gör så mycket mer ont än vad lögnen gör. 
    Jo, det gör du. Förminskar å det grövsta. Sorgligt att du inte förstår det själv. 
    Och du fortsätter. 
    Du vet inget om mig, du vet inget om min familj, du vet inget om alla mina vänner, du vet inget om mitt jobb och utbildning, du vet inget om hur jag säljer sex och trots att du inte vet ett dyft om min person så berättar du sanningen om mig själv. 

Hur kan du med dig själv och all din självgodhet? 
  • hoppipannkakan
    Wittra skrev 2013-01-07 16:38:44 följande:

Vad är det du ta betalt för då? Sex? Då är väl det din kropp nån har sex me?alltså finns ett pris på kroppen
    Nej, att sälja sex är inte att sälja sin kropp. 
    Dom får ju liksom inte ta med sig den hem när vi är klara, eller hur? 

• hoppipannkakan
    Wittra skrev 2013-01-07 16:44:25 följande:

nej men de "använder " ju din kropp...till ett pris.
    Jag säljer en tjänst, inte min kropp. 
  • hoppipannkakan
    EnAnonumius skrev 2013-01-07 16:46:03 följande:
    Denna kommentar gav mig fan ett ofrivilligt skratt.

Den var verkligen en underbar verbal smocka.
    Glad att kunna roa nån Glad
  • hoppipannkakan
    Anonym (vafan) skrev 2013-01-07 16:47:46 följande:
    Igen, jag förstår varför du reagerar som du gör. Jag förstår också varför du inte tror på mig att jag faktiskt inte förminskar dig, men faktikst omvänt. 

Och det spelar inte så stor roll för mig om du erkänner detta för mig eller någon annan. Det är liksom inte mig eller någon annan som är viktiga i just ditt liv, men endast du själv. Jag utgår som sagt inte från att du skulle ge mig (vem fan är jag så att säga) rätt i något.  Just därför behöver du inte, om du inte vill, svara på följande fråga - om du har i ditt liv upplevt någon form för trauma som involverat manlig svikt? Men låt hellre bli att svara än att ljuga, med tanke på hur många andra prostituerade och hur många myter som florerar i denna tråd... 
    Jag tycker du ska försöka läsa igenom dina inlägg igen, eller kanske visa nån annan dom. Då kanske poletten trillar ner.

Nej. Jag har aldrig upplevt ett trauma, varken involverade män eller kvinnor. Jag har vuxit upp i en akademisk kärnfamilj med en helylle pappa och mamma. Nej, jag har aldrig blivit våldtagen eller sexuellt utnyttjad. Nej, jag har aldrig levt i ett destruktivt förhållande, eller jo ett ex blev arg en gång och gav mig en lavett. Han åkte ut på direkten. 
    Frågan är väl varför jag ska svara egentligen när du ändå inte tror mig?  
  • hoppipannkakan
    Anonym (vafan) skrev 2013-01-07 17:06:13 följande:
    Jag skall prova detta. Och nej, jag tror dig faktiskt inte helt, inte för att nedvärdera dig på något sätt - men lika mycket som du tror på ditt så tror jag på mitt. Men om jag nu ger dig the benefit of a doubt, kan du så förklara för mig då varför det är du har "valt" (ursäkta citattecken) detta yrke?
    Eftersom jag har varit trevlig nog att svara på din fråga så vill jag gärna att du svarar på min; Varför tror du mig inte?

• hoppipannkakan
    Wittra skrev 2013-01-07 17:11:15 följande:
    Du kan inte separera den "tjänsten" från din kropp då de hör ihop. Och detta som någon skrev putslustigt att det var "verbal smocka" att svara mig så....AMEH gud ASSÅ , vilken smocka alltså...jag reser mig nog aldrig upp igen för detta! GråterObestämd

Jag fattar exakt vad ni säger men det förändrar inte att ni sätter ett pris på vad någon får göra med er kropp. Du säger att dem inte "får med sig" kroppen efteråt vilket ju är helt sant men fortfarande har en främmande person fått ta på din kropp och ha sex med din mot en viss summa. 
    Jo, jag kan separera det. Alla är vi olika och tänker olika. 
    Tänker inte hålla på och älta det igen.  
Svar på tråden Sex med prostituerad, erfarenheter?